וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויכטונגר השקעות תקדים את רכישת 380 אלף מניות יסקל ממשפחת כסלו, שמעון לסר ונתי רפיד

גולן פרידנפלד

7.10.2001 / 13:53

בדיווח קודם של פויכטונגר השקעות נמסר בפירוש כי רכישת 380 אלף מניות יסקל לא תתבצע מבעלי המניות הללו

חברת פויכטונגר השקעות , הנשלטת על ידי חייל אחזקות , הודיעה לפני דקות ספורות כי בכוונתה להקדים את רכישת 380 אלף מניות יסקל במחיר של 65.6 שקל למניה מבלי שהיא מציינת מועד רכישה.

הפרט המעניין הוא שהחברה מציינת כי היא תבצע את הרכישות משמעון לסר, אמנון כסלו, אורית כסלו, שמואל כסלו ונתי רפיד, שלצורך העניין מוגדרים כמוכרים, למרות שבהודעתה של פויכטונגר מה-29 באוגוסט נכתב בפירוש כי הרכישה לא תתבצע מבעלי המניות שהוזכרו לעיל. בנוסף, נמסר בהודעה כי הרכישה תתבצע בתוך 30 ימים ממועד החתימה.

במידה שאכן מדובר ביום חתימת הסכם הרכישה, הרי שמועד זה עבר מזמן, ולא ברור מדוע החברה מודיעה על הקדמת הרכישה. במידה שמדובר בחתימה נוספת הנדרשת להשלמת ההסכם - הרי שדבר כזה לא הובא לידיעת הציבור והוא בגדר הערכה בלבד.

האפשרות השנייה, במידה שמניות יסקל לא יירכשו ממשפחת כסלו, שמעון לסר ונתי רפיד, היא כי בהתאם לאופציית ה-PUT שניתנה על ידי פויכטונגר השקעות למאיר חן, מנכ"ל אלטשולר שחם, תחויב האחרונה לרכוש ממנו כ-380 אלף מניות יסקל במחיר של 65.6 שקל למניה.

נראה שבחייל שורר בלבול בקשר לדיווחים המיידיים בבורסה, שכן קשה להסביר מדוע בחרו להזכיר בפויכטונגר השקעות בסוף אוגוסט כי הרכישה של מניות יסקל תתבצע שלא מהמוכרים, וכיום מתפרסם דיווח הפוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully