וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרישת נדל"ן חדשה בתל אביב: ג. יפית

גיא ליברמן

28.2.2008 / 9:50

אשת הפרסום מחזיקה ב-22% מפרויקט היוקרה אנטוקולסקי בתל אביב. השקיעה כ-14.7 מיליון שקל ברכישת הקרקע

נא להכיר את יזמית הנדל"ן החדשה - יפית גרינברג, שמוכרת יותר כג.יפית. גרינברג מחזיקה ביותר מחמישית מפרויקט הנדל"ן היוקרתי "אנטוקולסקי באוהאוס בוטיק", שרכשה בסוף 2006, ושהדירות שבו ימכרו לפי שיעור של כעשרת אלפים דולר למ"ר.

מדובר במגרש של שני דונמים ברחוב אנטוקולסקי, ליד קרן הרחובות אבן גבירול וארלוזורוב. המגרש נרכש מידי קרן הפנסיה מבטחים ב-67 מיליון שקל על ידי חברת ב. יאיר (50% מהפרויקט) וקבוצת הרכישה "סגולה גדולה", שכוללת בין היתר את ג.יפית ובנה אלי גרינברג, זאב מוזס מבעלי השליטה באולפני מימד, ושמואל עטיה, בעלי חברת עטיה נכסים. ג. יפית מחזיקה בסך הכל ב-22% מהפרויקט, והשקיעה ברכישת הקרקע כ-14.7 מיליון שקל.

בזמנו הוטחה ביקורת נוקבת לגבי גובה העסקה, ונטען כי מחיר הקרקע, שהגיע ל-290 אלף דולר ליחידת דיור - גבוה מדי. המעורבים בעסקה, ובמיוחד בעל השליטה בב. יאיר, יאיר ביטון, הכחישו. "הלוואי שיהיו לי קרקעות נוספות כאלה", אמר ביטון.

סך שטחו הבנוי של הבניין יגיע ל-7,800 מ"ר, כאשר חלק מהדירות בו ייבנו כדירות גן ויכללו שטחים נוספים. הבניין יכלול 37 דירות בלבד, בניגוד לזכויות הבנייה שמקנה תכנית בניין העיר במקום ל-56 דירות - זאת כחלק מהקונצפט היוקרתי שמבקשים ג. יפית ושותפיה להקנות למבנה, שכולל בין היתר הגדלת דירות לשטחים של 200-400 מ"ר.

המחיר בהתאם. אלי גרינברג אמר, כי ממוצע המחירים ששולמו עד כה בפרויקט נע סביב 9,500 דולר למ"ר. אמו יפית הוסיפה כי 40% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

דירת הפנטהאוז היקרה בפרויקט - המשתרעת על פני 570 מ"ר וכוללת כ-200 מ"ר של מרפסות - מוצעת למכירה ב-45 מיליון שקל, וזו עדיין לא נמכרה. ג. יפית עצמה, אגב, הבטיחה לעצמה מקום ברשימת הדיירים בבניין. היא תתגורר בקומה החמישית בדירה המשתרעת על פני 270 מ"ר, שמחירה כ 9.5 מיליון שקל. לדבריה, היא מעדיפה בניינים מסוג זה על פני מגדלים: "אני גרה כיום בכיכר המדינה ומאוד מחוברת לתל אביב. אני אמנם אשמע משוחדת, אך האמן לי שאני מעדיפה בניינים מסוג זה מאשר לגור במגדלים, אני לא מבינה את הרעיון של לגור במגדלים".

למעשה, זו אינה הפעם הראשונה שג. יפית נכנסת לעסקי הנדל"ן. הפעם הראשונה היתה לפני כמה שנים, כאשר הקימה את משרדיה בנמל תל אביב. ואולם בעקבות ההשקעה בפרויקט "אנטוקולסקי", ג. יפית אינה פוסלת להשקיע בנדל"ן למגורים גם בעתיד: "מצד אחד אני לא ממש מרגישה שאני בעסקי הנדל"ן, בסך הכל ההצעה החלה מבני אייל. מצד שני אני יודעת שעסקי נדל"ן זה הביזנס, ואני אשקול כל הצעה עתידית בתחום לגופה. חשוב לי שכל פרויקט נדל"ני יהיה בו מימד של תרומה לקהילה. במידה וזה יתחבר לפן העסקי, אני לא רואה סיבה מדוע לא אכנס לפרויקטים דומים אחרים בעתיד". בנייתו של המבנה תחל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully