וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירידות באירופה מושכות את ת"א מטה

נתן שבע

28.2.2008 / 13:32

המעו"ף יורד ב-0.6% לרמה של 1,112 נקודות, מדד תל אביב 100 משיל 0.7% ל-1,035 נקודות ומדד התל-טק מאבד ב-0.5%.

לאחר הפקיעה של אופציות המעו"ף עברה הבורסה לירידות בעקבות מגמה שלילית באירופה, שם מאבדות הבורסות כ-1%. מדד המעו"ף יורד ב-0.6% לרמה של 1,112 נקודות, מדד תל אביב 100 משיל 0.7% ל-1,035 נקודות ומדד התל-טק מאבד ב-0.5%. מחזור המחסר מסתכם בכ-2.3 מיליארד שקל - 1.5 מיליארד שקל מתוכו בפקיעה.

עובדי הבורסה איימו להשבית היום את המסחר בבורסה, אבל בסופו של דבר התרחשה הבוקר פקיעת האופציות על מדד המעו"ף כמתוכנן עם פתיחת המסחר. מדד המעו"ף הקובע לפקיעת האופציות נקבע בעלייה של 0.7% לרמה של 1,127.69 נקודות.

קבוצת דלק מתקשה להתאושש מהסערה של אתמול. המניה איבדה כבר יותר מ-40% מהשיא שבו הייתה המניה לפני כשמונה חודשים. ראשי החברה הכחישו אתמול בתקוף שמועות על מצב פיננסי קשה כביכול של הקבוצה.

גם החברה הבת דלק נדל"ן ממשיכה לסבול מחולשה. החברה הצליחה לגייס אתמול כחצי מיליארד שקל בהנפקת אג"ח לגופים מוסדיים.

המשקיעים ינסו להמשיך ולעכל את דו"חות אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת, שפורסמו אתמול. למרות מעט אכזבה מהדו"חות בתל אביב, אורמת טכנולגיות הצליח לטפס אמש בוול סטריט ב-2%.

טבע בפער שלילי של 0.6% ונחלשת בהתאם. ביוג'ן איידק שמתחרה בחברת טבע בשוק התרופות לטרשת נפוצה, פירסמה אזהרה למטופלים בתרופה טיסברי, המתחרה בקופקסון של טבע לטיפול בטרשת נפוצה. ביוג’ן איידק מזהירה את החולים שעליהם להפסיק לקחת את התרופה אם יחלו בצהבת או יפתחו סממנים אחרים של פגיעה בכבד. מניית טבע לא התרגשה יתר על המידה מהמידע.

כי"ל מתממשת יום שני ברציפות ומושכת את החברה האם, החברה לישראל אף היא לירידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully