וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהי הפרטים הקטנים

פז וייסמן

3.3.2008 / 8:44

בין המכשירים שיכולים לשפר את חיי המשרד שלכם: מכונת קפה שזוכרת איך אתם אוהבים את הקפה שלכם

העיסוק הרב בגאדג'טים האישיים כמו מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, טלפונים חכמים ודומיהם, יצר אצלנו את הרושם שגאדג'ט חייב להיות מכשיר קטן, חכם ואישי. מעבר לכך, ההבדל בין גאדג'ט לבין סתם מכשיר חשמלי הוא העניין וההתלהבות שהוא יוצר. עובדה - לפטופ חדש יוצר הרבה יותר רושם ממקרר no frost.

בשנים האחרונות החלו להופיע מכשירים חכמים, שלאו דווקא נכנסים לכיס. הם מיועדים לשימוש משרדי, והמנהלים אוהבים להשוויץ בהם בפני האורחים. "מכונת הקפה הזאת זוכרת כמה סוכר אתה שותה", או "המצלמה הזאת יודעת לעשות פוקוס על מי שמדבר עכשיו בשיחת ועידה עם ההנהלה בחו"ל". נא להכיר, אלה הם הגאדג'טים המשרדיים.

יחס אישי ממכונת הקפה

מי לא זוכר את פינת הקפה הקלאסית: קפה טורקי, תה בטעם אחד, סוכר ושרוול כוסות חד פעמיות העומדים ליד הכיור. בעבר, נס קפה ומקרר לחלב היה נחשב "לוקסוס".

בינתיים, מכונות אספרסו פשוטות כבר ניתן למצוא בחלק ניכר מהמשרדים, אבל מכונות קפה חכמות ומעוצבות - לא תמיד. מדובר במכונות קפה שמסוגלות לטחון קפה ולהקציף חלב בדיוק לפי הצורך, כמו בבית הקפה השכונתי. הן החלו לכבוש את קפיטריות המשרדים, ואפילו את חדרי המנהלים. החדשנות הטכנולוגית במכונות הקפה החדשות היא היכולת לזכור איך אתה אוהב את הקפה שלך: . לכל משתמש יש קוד משלו, אולם היא יכולה לזכור רק עד שלושה משתמשים. מכונה שכזאת נקראת טליאה טאץ', והיא נמכרת בישראל.

מותגים נוספים של מכונות קפה חכמות שנמכרים כאן הם GAGGIA, Ascaso, Delonghi, Jura, Saeco, Nuova Simoneli ועוד. טווח המחירים של מכונות הקפה רחב, כשהשוני הוא בעיצוב וביכולות המכונה. מכונות קפה למשרד האישי ולקפיטריה קטנה מתחיל ב-1,300 שקל ויכול להגיע עד 15 אלף שקל עבור מכונות לקפיטריות גדולות. מידע נוסף תוכלו למצוא באתרי האינטרנט ו-www.coffeetime.co.il.

בלי קפיצות בשידור

בעבר, כשאמרו "ישיבת הנהלה" עלתה בדמיוננו תמונה של כמה גברים בשנות ה-50 לחייהם, היושבים סביב שולחן מלבני ארוך והעניבה שלהם הדוקה מדי? כיום, במקום לאסוף את כל המנהלים למקום אחד, מתפתחת מגמה הפוכה: ישיבות הנהלה שמתנהלות מרחוק, בעיקר בזכות התפתחות הפס הרחב ויכולות הוידאו קונפרנס.

אנשים פרטיים משתמשים בכלים סטנדרטיים, כמו תוכנות מסנג'ר למיניהן, סקייפ ומצלמות אינטרנט פשוטות כדי לבצע שיחות בינלאומיות ושיחות ועידה. ואולם, עסקים צריכים את האמינות והאיכות שתוכנות וכלים אלה לא מציעים.

עם מצלמת רשת היודעת לעשות פוקוס על האדם המדבר תוכלו לשדרג את חדר הישיבות שלכם ואף לראות בעזרת חלקןאת התמונה הישר במחשב ללא כבל. טווח המחירים די סביר ומתחיל ב-1,200 שקל ועד 3,000 שקל. המותגים הידועים בקטגוריה הם למשל Logitec, Level One.

ציוד מלא לחדרי ישיבות, כולל מצלמות, מסכים וטלפוניה מתאימה שיודעת להגביר סאונד כאשר אדם מסוים מדבר בחדר ולהנמיך את כל היתר - אפשר לרכוש מחברת פוליקום, אחת המובילות בשוק בתחום הזה. לתאגידים בינלאומיים דוגמת hp, אינטל וטבע יש חדרי ישיבות יעודיים המכילים את מיטב הטכנולוגיות המאפשרת שיחות ועידה מכל מקום בעולם.

אחת המערכות המרשימות היא מערכת Halo של חברת hp, המותקנת בכל מפעל או מרכז מו"פ שלה. המערכת מאפשרת ניהול שיחות ועידה עם וידאו באיכות שמיעה ווידאו שלא יוצרת עיכובים וקפיצות בשידור - בעיות שבדרך כלל מהווות מכשולים לישיבות שכאלה. חדר הישיבות נמכר כפורמט זהה בין כל חדרי הישיבות מסוגו בעולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מסך אחד לכל מטרה

מחירי טלוויזיות ה-LCD ומסכי הפלזמה צנחו. כיום ניתן לקנות מסכי LCD גדולים המתחילים ב-2,000 שקלים. אפשר גם להתקין מסך דק במשרד האישי או בלובי הכניסה לארגון, לאו דווקא כדי להקרין את מהדורות חדשות, אלא בכדי לתקשר ולהעביר מסרים לעובדים ולאורחים. תמיד תוכלו להשתמש במסך דק כדי להעביר מסרים ואף להשרות אווירה נעימה בארגון, והכי חשוב, להקרין מצגת ממסך דק משלימה את הרושם שהייתם רוצים ליצור למצגת העסקית שלכם.

ניתן להשתמש במסך כדי להציג כל סוג של תוכן, אולם ייתכן ובפועל לא תרצו להקרין שידורי טלוויזיה או מצגות משעממות. כדי ליצור קצת עניין אפשר להקרין על המסך מעין שילוב של מצגת Powerpoint עם תוכן דינמי, לדוגמה מבזקי חדשות מאתר החדשות האהוב עליכם, כולל מוסיקת רקע. אחד הפתרונות לבנייה של מצגות דינמיות אלה הוא תוכנת power2show, זאת ניתן להוריד מאתר החברה.

דה-ז'ה-וו לאוניברסיטה

בעידן של מצגות Powerpoint וישיבות הנהלה בווידאו קונפרנס, עדיין יש מקום לשימוש בלוח בכדי להעביר מסרים. ואולם, נראה כי לוח גיר או לוח טושים כבר לא יעשו את העבודה. כדי לפתור בעיות הקשורות בהעברת אינפורמציה הנכתבת על גבי לוחות רגילים אל משתמשים מרוחקים או אל קהל היושב באודיוטוריום, הומצאו הלוחות האלקטרוניים. לוח אלקטרוני דומה מאוד ללוח טושים, אולם הוא יודע לצייר ולהעביר את התוכן שנכתב עליו לפורמט דיגיטלי, וכך המשתמשים המרוחקים יראו את התמונה על גבי המחשבים שלהם.

שימוש בלוח אלקטרוני יכול לשדרג את המסר אותו אתם רוצים להעביר. גם אם לכל המשתתפים יש את המצגת על גבי המחשב האישי, ייתכן ועדיין תצטרכו לענות על שאלות ולספק הסברים. אם נושא המצגת מורכב ודורש הסבר, נראה כי אין תחליף לשימוש בלוח אלקטרוני כלשהו כדי להעביר מידע ויזואלי בזמן אמת. כמובן שתוכלו לשמור את מה שציירת על גבי הלוח לתוך Disk on Key או להדפיס את הציור.

בשוק ניתן למצוא מגוון של יצרני לוחות וציוד עזר העונים על הדרישות הנ"ל, לדוגמה לוחות Panaboard של חברת Panasonic, שמחירם מתחיל ב-15 אלף שקל. מותגים נוספים זולים יותר הם סמארט, היטאצ'י, ו-CleverBoard שמחירם מתחילים ב-8,500 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכונת קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully