וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילת תובעת 150 אלף שקל מארומה אספרסו בר בשל צפרדע מתה שנמצאה בפיה במהלך ארוחת בוקר

עמית בן-ארויה

3.3.2008 / 20:05

ארומה: הפסקנו ההתקשרות עם הספק והצענו לפצות החיילת



אירנה סרברני, חיילת בת 21, הגישה נגד ארומה אספרסו בר תביעה בסך 150 אלף שקל בשל צפרדע מתה, שהוגשה בתוך ארוחת הבוקר שהזמינה בסניף בהרצליה פיתוח. התביעה הוגשה אתמול לבית משפט השלום בת אביב.



לפי התיאור בתביעה, ארוחת הבוקר כללה את הדברים הרגילים והמוכרים: לחם, גבינות, ביצים וסלט. בסלט, הודגש, הופיעו המרכיבים הבאים: חסה, עגבניות, גמבה ומלפפונים.



"בעת שהתובעת יושבת עם חברותיה בסניף ואוכלת מהסלט, הרגישה לפתע כי בתוך פיה קיים עצם זר. סרברני התבוננה בעצם הזר והבחינה בצפרדע מתה.



לטענת החיילת, המיוצגת על ידי עו"ד עמליה פרנק-כהן, המסעדה פגעה בזכותה הצרכנית לבטיחות ולבריאות של מזון אותו רכשה. עוד טוענת התובעת, כי חומרת המעשים עולה כדי מעשה תקיפה של ממש נגד גופה.



תגובת ארומה ישראל: "המקרה המצער אירע לפני יותר משנה וחצי. מהבדיקות עלה כי התקלה נבעה ככל הנראה מעלי ירק שהגיעו באריזה אטומה מהמפעל הגדול בארץ להנפקת ירק טרי".



"בעקבות המקרה, הפסיקה רשת ארומה ישראל את התקשרותה עם הספק וכן התנצלה בפני הלקוחה על המקרה. ארומה ישראל ניאותה לשלם לתובעת ולחבריה סכום שסוכם במו"מ בין עורכי הדין של הצדדים. להפתעתנו, הוגשה התביעה לאחר שנה וחצי".



(א 18661/08)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully