וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מדד דאו ג'ונס יורד ב-0.8%

4.3.2008 / 17:54

ירידות שערים על רקע יוזמה לפיה בנקים בארה"ב יוותרו על חלק מחובותיהם של לווי משכנתאות. סיטי נופלת ב-5%; מדד נאסד"ק מאבד 0.9%

מניות הפיננסים מובילות את הירידות בבורסות וול סטריט על רקע חששות כי יוזמה חדשה של יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי - לפיה בנקים בארה"ב יוותרו על חלק מחובותיהם של לווי משכנתאות בניסיון לצמצם את היקף עיקולי הבתים - עלולה לגרור מחיקות נוספות במגזר הבנקאי ולפגוע ברווחי המגזר.

במגזר הטכנולוגיה, מובילות את הירידות מניות השבבים בעקבות הורדת תחזית של אינטל. מדד דאו ג'ונס יורד ב-0.8% לרמה של 12,157 נקודות; מדד נאסד"ק מאבד 0.9% לרמה של 2,239 נקודות. מניית סיטי (לשעבר סיטיגרופ) נופלת ב-4.5%; ג'יי.פי מורגן צ'ייס יורדת ב-1.8%; בנק אוף אמריקה מאבד 1.7%.

מניות השבבים מובילות הירידות במגזר הטכנולוגיה. אינטל, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, יורדת ב-1.8% לאחר שהורידה את תחזית שולי הרווח הגולמי ל-54% לעומת תחזית של 56% בחודש ינואר. ענקית השבבים ייחסה את הורדת התחזית לירידה חדה מהצפוי במחירי שבבים למצלמות ונגני מדיה.

סנדיסק (סימול SNDK), היצרנית הגדולה בעולם של כרטיסי זיכרון למצלמות דיגיטליות, יורדת ב-2.3%; מיקרון (סימול MU), יצרנית שבבי הזיכרון הגדולה בארה"ב, מאבדת 6%. בקרב המניות הישראליות בוול סטריט. טאוור סמיקונדקטור (סימול TSEM) נופלת ב-8%.ענקית התרופות הגנריות טבע מאבדת 0.3%.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully