וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 הרוגים בתאונת מטוס במילאנו

הארץ

8.10.2001 / 11:33

מטוס SAS התנגש בבניין בשדה התעופה כשניסה למנוע התנגשות במטוס ססנה שחנה על המסלול

מאת סוכנויות הידיעות

מטוס של חברת התעופה הסקנדינווית SAS התנגש הבוקר (שני) בבניין בשדה התעופה לינאט שבמילאנו ועלה באש, לאחר שסטה ממסלולו כדי למנוע התנגשות עם מטוס קטן יותר שחצה את המסלול. סוכנות הידיעות אי-פי מסרה כי כ-100 מהנוסעים נהרגו.

סוכנות הידיעות האיטלקית ANSA מסרה כי 24 גופות כבר חולצו מההריסות. הגישה לגוף המטוס ולתא הטייס קשה, מכיוון שהמטוס התנגש בקורת בטון. שני פצועים הועברו לבית החולים הקרוב.

במטוס SAS היו 104 נוסעים ושישה אנשי צוות. למרות ניסיון הטייס להסיט את המטוס, הוא התנגש מעט במטוס הססנה, שחצה את מסלול ההמראה. ארבעה מההרוגים היו במטוס הססנה, שנשרף. סביר להניח כי חלק מההרוגים הם עובדי המקום, שעבדו במחסן הכבודה. בדיווחים הראשונים נמסר על 16 הרוגים ומאה פצועים. אולם מהר מאוד עלה מניין ההרוגים. מכבי האש הצליחו להשתלט על הלהבות.

חברת התעופה אישרה כי התאונה התרחשה. הדוברת מימי הילדברנדט מסרה כי טיסה SK686 היתה אמורה להמריא בשעה 07:35 לקופנהאגן, וכי החברה עושה ככל שביכולתה לעזור לנוסעים ולרשויות איטליה. קרובי הנוסעים נאספו בשדה התעופה בקופנהאגן, והם מקבלים שירותים פסיכולוגיים.

רשויות התעופה במילאנו סירבו להגיב לידיעה עד פרסום הודעה רשמית. דובר שדה התעופה אישר את התאונה, אך לא הסכים לפרט את מספר ההרוגים. "יש פה הרבה בלבול ומבוכה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully