וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויס אייר תקצץ בחצי מספר טיסותיה בקו ישראל-שווייץ

הארץ

8.10.2001 / 10:05

מאת זוהר בלומנקרנץ

חברת התעופה סוויס אייר מקצצת בחצי את מספר טיסותיה השבועי לישראל וממנה; המשך הפעלת הטיסות בין שווייץ לישראל הובטח אתמול והן יבוצעו על ידי חברת התעופה השווייצית החדשה סוויס אייר ליינס (Lines Swiss Air) שתחליף מ-28 באוקטובר את סוויסאייר.

חברת התעופה השווייצית החדשה תפעיל טיסה יומית בקו לישראל, במקום שתי טיסות ביום שהופעלו על ידי סוויס אייר עד 5 באוקטובר. ההסכם להפעלתן של טיסות בקוד משותף ("קוד שרינג") בין אל על לסוויס אייר יחודש ב-10 באוקטובר.

מנכ"ל סוויס אייר ישראל, מרקוס שמיד, אמר כי המשך הפעלת הטיסות בין ישראל לשווייץ מובטח בעקבות ההחלטה שקיבל הממשל הפדרלי בשווייץ לסייע לחברה; הטיסות יבוצעו על ידי חברת התעופה החדשה סוויס אייר ליינס.

"אנו מחויבים להמשך הקשר האווירי בין ישראל לשווייץ" אמר שמיד, "כפי שעשינו במשך 54 השנים האחרונות. סוויס אייר מצטערת על חוסר הנוחות שנגרם לנוסעים בעקבות הפסקה של 48 שעות בטיסותיה. אנו מעודדים ונרגשים מהבעות התמיכה והאמון שקיבלנו בימים האחרונים מלקוחות וספקים".

סוויס אייר חידשה בסוף השבוע שעבר את טיסותיה, ובכלל זה לישראל וממנה. מטוסי סוויס אייר קורקעו בכל העולם למשך כ-48 שעות, לאחר שספקיות הדלק הסילוני סירבו להגיש לה שירות מחשש שהחברה לא תוכל לפרוע את חובותיה.

חידוש הפעילות התאפשר לאחר שבשבוע שעבר הושג הסכם בין חברת התעופה, ממשלת שווייץ והבנקים, להזרמת כספים לסיוע לחברת התעופה השווייצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully