וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תפרסם בדו"חותיה את תוצאות הניידות

אמיתי זיו

5.3.2008 / 17:36

פרטנר כבר פירסמה בדו"חות שלה את תוצאות ניידות המספרים. סלקום היא היחידה שלא מסרה אם תפרסם את הנתונים בדו"חותיה

חברת פלאפון תדווח בעת הגשת דו"חותיה הכספיים השנתיים גם על מספר הלקוחות שנוספו אליה או עזבו אותה, מאז התחילה תוכנית הניידות. את הדיווח היא תגיש בעוד כשבוע בדו"חות השנתיים.

המספר שתדווח עליו החברה יחושב לפי גיוסי לקוחות, פחות לקוחות נוטשים. הדיווח יתייחס רק ללקוחות ה'רגילים' המשלמים בכרטיס אשראי - לא ללקוחות פרי-פייד (כרטיסי החיוג).

בכך מצטרפת פלאפון לחברת פרטנר (0.93% , 7855.0), שכבר פירסמה את דו"חותיה הכספיים לפני כמה שבועות והודיעה כי בחודשיים מאז התחילה הניידות, נכון לסוף ינואר 2008, גוייסו בסך הכל 6,000 לקוחות.

חברת סלקום (0.94% , 11770.0) היא היחידה שלא מסרה האם תפרסם נתונים מתוכנית הניידות בדו"חות שלה.

נתון גיוס לקוחות בניידות אינו מחויב כמובן בדיווח הבורסאי, לכן ניתן להעריך שאם פלאפון בחרה לפרסם אותו היא נמצאת במאזן חיובי. ומכיוון והניידות היא משחק סכום אפס, וכל לקוח מגויס בניידות יורד מחברה אחרת, ופרטנר נמצאת במאזן חיובי, השאלה היא מה יעלה בדוחו"ת פלאפון וסלקום.

מנגד, צריך לזכור שגיוס לקוחות או איבוד לקוחות בסדר גודל של כמה אלפים בודדים איננו משמעותי ביחס לגיוסים רגילים שמגיעים לעשרות אלפי לקוחות ברבעון ולכן כלל לא צפויה פגיעה ברווחי החברות שיאבדו לקוחות.

מסלקום נמסר בתגובה: "סלקום מדווחת במלוא השקיפות הנדרשת ממנה כחברה בורסאית. במידה ויהיו שינויים באופן הדיווח הם יפורסמו ביום דיווח התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully