וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: חברות הטכנולוגיה פתחו במגמה שלילית; טלקורפ מזנקת ב-32.5% לאחר שהודיעה כי תירכש ע"י AT&T וויירלס

רונן סרברניק

8.10.2001 / 15:59

מניות יצרניות מטוסי הקרב רושמות מגמה חיובית, לוקהיד מרטין עולה ב-2.6% ונורתרופ גרומן עולה ב-1.1%

המסחר בוול סטריט נפתח במגמה שלילית בעקבות חששות כי הפגיעה בכלכלת ארה"ב תגדל בעקבות ההתקפה הצבאית על אפגניסטאן, ובעקבות התארכות לא רצויה של המהלך הצבאי. הנאסד"ק יורד ב1.1% והדאו ג'ונס יורד ב-0.9%.

AT&T וויירלס (סימול AWE) יורדת ב-3.9% לאחר שהחברה הודיעה כי היא תרכוש את 77% הנותרים שלא בשליטתה של חברת טלקורפ (סימול TLCP) בסכום של 4.7 מיליארד דולר. בעסקת מניות וספיגת חובות. טלקורפ מזנקת ב-32.5%.

ענקיות התקשורת רושמות מגמה שלילית: לוסנט (סימול LU) יורדת ב-2.6%; נורטל יורדת ב-5.3%; סיסקו יורדת ב-2.8% ו- JDS יוניפייז (סימול JDSU) יורדת ב-3%.

מניות יצרנית המחשבים דל DELL (דל) יורדות ב-3% לאחר שמנכ"ל ויו"ר החברה, מייקל דל, אמר כי הוא צופה גידול בנתח השוק של החברה אך הוסיף כי הוא רואה "חוסר וודאות" בעקבות התקפת ארה"ב באפגניסטאן. כמו כן ביקר דל את מיזוג HP (היולט פקארד) קומפאק (סימול CPQ) אשר יורדות ב-2.3% ו-3% בהתאמה.

מניית קבוצת המדיה והפרסום אקרלי (סימול AK) עולה ב-20.5% לאחר שהחברה הודיעה כי היא נרכשת בידי קליר צ'אנל קומיוניקיישנס (סימול CCU) אשר יורדת ב-1.4%, בסכום של 800 מיליון דולר.

מניות חברת הנפט יורדות בעוד מחיר הנפט שומר על רמתו מתחת לרצועת 22-28 הדולר. טקסאקו יורדת ב-0.6%; אקסון מובייל יורדת ב-0.8%.

מניות יצרניות מטוסי הקרב רושמות מגמה חיובית , לוקהיד מרטין (סימול LMT) עולה ב-2.6% ונורתרופ גרומן (סימול NOC) עולה ב-1.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully