וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TUCOWS של בני שטיינמץ ויוסי ורדי מפטרת 30 עובדים במטרה להגיע לתזרים חיובי כבר בנובמבר

נתן ליפסון

9.10.2001 / 9:18

בתחילת 2000 רכשו שטיינמץ, ורדי ואחרים את החברה בכ-50 מ' ד', תכננו להנפיקה בוול סטריט בכחצי מיליארד ד', אולם במארס השנה מיזגו אותה עם חברה בורסאית אמריקאית לפי שווי של 33 מ' ד'

חברת האינטרנט הקנדית TUCOWS, שעם בעלי מניותיה נמנים חברת ההשקעות של בני שטיינמץ, STI, ויוסי ורדי, הודיעה על ביצוע שורה של צעדי חיסכון בעלויות, כולל פיטורי 30 מעובדיה, במטרה להגיע לתזרים תפעולי חיובי כבר בנובמבר הקרוב.

TUCOWS, שמניותיה נסחרות בבורסה שמעבר לדלפק בניו יורק ("פינק שיט") הוקמה כאתר להורדות תוכנה, אולם יותר מאוחר, עקב המשבר באינטרנט, עברה להתמקד במכירת שמות מתחם (Domain Names) באינטרנט.

STI, ורדי, פיבי , יורוקום ואריסון השקעות רכשו את TUCOWS בתחילת 2000 תמורת כ-50 מיליון דולר. כמה חודשים לאחר מכן תכננו להנפיק אותה בוול סטריט בשווי שנאמד בכחצי מיליארד דולר, ואולם מפולת מניות האינטרנט בוול סטריט מנעה זאת.

בסוף מארס השנה ביצעה TUCOWS מיזוג הפוך עם חברה בורסאית אמריקאית בשם Infonautics, וכך השיגה רישום למסחר. בעלי המניות ב-TUCOWS קיבלו 79% ממניות החברה הממוזגת. המיזוג נעשה לפי שווי של 33 מיליון דולר ל-TUCOWS.

מניית TUCOWS נסחרת במחיר של 49 סנט, המעניק לחברה שווי של 36 מיליון דולר.

החברה סיימה את הרבעון השני של 2001 עם הכנסות של כמיליון וחצי דולר - כמחצית ההכנסות בתקופה המקבילה ב-2000. ההפסד הנקי הסתכם ב-1.5 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 5.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בסוף יוני היו לחברה יתרות מזומנים בכ-9.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully