וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ציפייה לפתיחה מהוססת על רקע המשך הלחימה באפגניסטן

נטע יעקבי

9.10.2001 / 16:07

החוזים על הנאסד"ק מצביעים על ירידה של 0.1%; ה-S&P 500 רושם עלייה של כ-0.3%; מוטורולה תפרסם דו"חות בתום המסחר; אמדוקס ומרקורי מדווחות על חוזים חדשים

לאחר סיום המסחר בעליות קלות אמש, צפוי להיפתח המסחר היום באווירה מהוססת. החוזים העתידיים על מדד הנאסד"ק 100 מצביעים על ירידה של 0.1%, ולעומת זאת מדד ה-S&P 500 רושם עלייה של כ-0.3%. תשומת לב המשקיעים נתונה היום לנתונים כלכליים של מספר חברות אמריקאיות גדולות, לצד חדשות המלחמה באפגניסטן.

שתי חברות אמריקאיות גדולות מצטרפות השבוע למפרסמות הדו"חות לרבעון השלישי. היום תהיה זו מוטורולה, שתפרסם את דו"חותיה בסיום המסחר. החברה צפויה להציג הפסד של 7 סנט למניה, לעומת רווח של 23 סנט ברבעון המקביל. מחר צפויה לפרסם בתום המסחר ענקית האינטרנט יאהו , שצפויה להציג רווח של סנט אחד למניה.

לעומת הדו"חות הצפויים, מי שהזרים כבר חדשות שליליות אל השוק הוא ענק הפיננסים, בית ההשקעות קרדיט סוויס פירסט בוסטון (CSFB), אשר הודיע אמש על הפסדי ענק של 187 מיליון דולר ועל פיטורי 2,000 עובדים.

יצרנית השבבים AMD הודיעה לפני המסחר על תחילת שיתוף פעולה עם מיקרוסופט בשיווק שבבי אתלון XP וחלונות XP. השבבים החדשים יסייעו לה להתמודד בתחרות נגד מתחרתה, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, נורטל .

ומהכיוון הגיאו-פוליטי, המשקיעים יקבעו היום את התייחסותם להמשך ההתקפות האמריקאיות והבריטיות על אפגניסטן, שנמשכות מאז יום ראשון. הודעות מעודדות שלחו אל השוק גורמים צבאיים שהעריכו כי למתקפה סיכויים גבוהים להצלחה. לעומת זאת, הנשיא בוש אמר כי המתקפה צפויה להיות ממושכת וכי צריך להיערך גם לאפשרות של אבידות בנפש. במתקפה אמש נהרגו גם מספר אנשי או"ם כאשר כוחות המערב הפגיזו את בית הארגון בקאבול.

מתחילת השבוע הצטרפו שלוש חברות ישראליות נוספות לגל אזהרות הרווח: אי.סי.איי , מאינד וביוטכנולוגיה כללית , ונראה כי היד עוד נטויה.

חברת אמדוקס הודיעה היום ש-go2, הפלטפורמה הראשונה בעולם למידע והדרכה מבוססי מיקום למשתמשי התקנים ניידים מאובזרי אינטרנט, תשתמש ב-A-Frontier של אמדוקס לצורכי אוטומציית תהליכים עסקיים וניהול לקוחות, מכירות ותוכן.

עוד זכייה בחוזה חדש מגיעה מכיוון חברת מרקורי , שהודיעה כי מוצר הבדיקה שלה, הטופז, יותקן במערכות ה-e-business של חברת Gelco Information Networks.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully