וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המכס והמע"מ החריפו את העיצומים

חיים ביאור

8.3.2008 / 19:36

במחאה על כוונת האוצר לאחד את כל אגפי המסים, העובדים אינם עוסקים בהחזרי מע"מ לציבור ולא בודקים סחורות חשודות

עובדי המכס והמע"מ החריפו ביום שישי את העיצומים בהם הם נוקטים זה עשרה ימים, ועוררו בכך דאגה באיגוד לשכות המסחר. עקב ההחרפה, לא עוסקים העובדים בהחזרי מע"מ לציבור. זאת, בנוסף לעיצומים "הרגילים", שכבר ננקטו, בהם לא בדקו סחורות הנחשדות כמזויפות ולא נקטו פעולות במסגרת המאבק בהלבנת הון.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, אמר כי העילה להכרזת סכסוך העבודה באגפי המכס והמע"מ היא חוסר התקדמות במשא ומתן המתקיים בין ועד העובדים לבין הנהלות רשות המסים ומשרד האוצר. המשא ומתן נוגע למסקנות הוועדה שבראשות רואה חשבון יצחק סוארי, אשר עסקה במבנה רשות המסים. הוועדה קבעה באוקטובר האחרון שכל אגפי המסים (מס הכנסה, המכס והמע"מ) יאוחדו למבנה ארגוני אחד. עובדי המכס והמע"מ מתנגדים לקביעה, ודורשים פיצול בין אגף מס הכנסה לבין אגפי המכס והמע"מ. לטענתם, יגרום האיחוד האירגוני המוצע לפיטוריהם של מאות עובדים ולפגיעה בשכרם של עובדים נוספים, לכשיוצאו פרויקטים מרשות המסים לביצוען של חברות חיצוניות.

הנהלת רשות המסים הביעה תמיהה על העיצומים, בציינה כי בין העובדים לבין הנהלת הרשות מתקיימים דיונים עניינים לקראת הסכם, אשר צפוי לטענתה להיחתם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully