וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס משיקה גירסה חדשה ל-eMPower; משמשת לניהול תהליכי ייצור ומתאימה ל-Windows NT

דודי שני-גבאי

9.10.2001 / 17:07

ה-eMPower 5.5 מאפשר לקבל תחת מסגרת מאוחדת מערכת שלמה של יישומים עבור מתכנני תהליכי ריתוך; יכלול 3 כלים חדשים לניהול תהליכי ייצור המבוססים על פלטפורמת ה-NT

חברת טקנומטיקס , המפתחת תוכנות לניהול תהליכי ייצור, הודיעה היום על השקת גירסה 5.5 למוצר ה-eMPower, המציע מערכת מקיפה לניהול תהליכי ייצור (MPM) ומתאים למשתמשי מערכת ההפעלה Windows NT. המוצר החדש מציע מערכת שלמה של יישומים תחת מסגרת מאוחדת אחת.

ה-eMPower 5.5 כולל בתוכו שלושה כלים חדשים המיועדים לניהול תהליכי ייצור אוטומטיים המבוססים על פלטפורמת Windows NT: ה-Weld Manager, ה-eM-Weld וה-eM-PLC.

ה-Weld Manager הוא כלי המאפשר למתכנני תהליכי ריתוך להגדיר במדויק נקודות ריתוך מסוימות בתוך התהליך, ולהקצות אותן בתוך פעולת הריתוך. ה-eM-Weld משמש את מתכנני תהליכי הריתוך שהשתמשו בכלי ה-Weld Manager ליצור מודל תלת מימדי של הפרויקט, המאפשר ניתוח מדויק יותר של הפרויקט.

הכלי השלישי, ה-eM-PLC, הוא כלי בדיקה בממשק תלת מימדי המאפשר פיתוח והדמיית תהליכים במערכות בקרת הייצור לפני שיווקם.

פתרונות הייצור האלקטרוניים של טקנומטיקס מאפשרים לתכנן, לפתח ולתפעל תהליכי ייצור בארגון המורחב. התוכנה של טקנומטיקס משמשת יצרנים בתעשיית הרכב, התעופה, האלקטרוניקה, המעגלים המודפסים והציוד המכני הכבד.

מניית טקנומטיקס עולה כעת ב-1.3% למחיר של 8.8 דולרים, המשקף לה שווי שוק של כ-90 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully