וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאור ציון הוא עבריין חניה סדרתי"

הילה רז

9.3.2008 / 11:29

כך טוענת עיריית תל אביב בתשובה לתביעה שהגיש נגדה נאור. בשנים האחרונות צבר הבדרן חובות בגובה 30 אלף שקל

"נאור ציון הינו עבריין חניה סדרתי, אשר במרוצת השנים 'ציפצף' על החוק והתעלם במופגן מחובתו לחנות כחוק ולשלם את הקנסות שהוטלו עליו". כך כותבת עיריית תל-אביב לבית משפט השלום בתל אביב. "כך, נצברו לחובתו עשרות רבות ומאות דו"חות חניה, כאשר רק בצוק העיתים, עת חרב הליכי הגבייה התהפכה מעל צווארו, פנה ציון לעיריית תל אביב בבקשה לבטל את הדו"חות בטענה להתיישנותם, מאחר ולא ידע על קיומם. אשרי המאמין".

הדברים נכתבו בתשובה שהגישה העירייה לתביעה שהגיש נאור ציון נגד עיריית תל אביב בטענת התיישנות של קנסות החנייה שקיבל בעבר.

העירייה מוסיפה עוד כי "מדובר בתביעה שעל פניה לוקה בעזות מצח ונוגדת כל היגיון בריא ושכל ישר - עת מתכחש ציון באופן גורף למאות הודעות תשלום קנס ודרישות תשלום שהוצמדו לחלונות מכוניתו. בנוסף, נשלחו אליו הודעות על ידי עיריית תל-אביב בדואר רשום".

"ציון הצליח לחמוק מהמעקלים"

על פי עיריית תל אביב, לחובת ציון עומדים 111 דוחות, אשר בגינם נשלחו 111 הודעות תשלום לשלוש כתובות שונות בהן התגורר ציון במהלך השנים.

לטענת עיריית תל אביב, בעקבות עיקול רכבו פנה ציון לעירייה וחתם על הסדר החוב באמצעות תשלום בצ'ק, אותו ביטל מאוחר יותר. כאשר ביקשה העירייה לעקל את רכבו בשנית, ציון "התנגד וברח עם רכבו ובכך הצליח לחמוק מהמעקלים".

ציון שילם לעירייה כ-7600 שקל בגין 27 דוחות ואולם הצעותיו לשלם 20 אלף בגין יתר הדוחות נדחו על ידי העירייה, מכיוון שלטענת העירייה החוב עומד על כ- 35 אלף שקל.

את עיריית תל-אביב ייצגה עו"ד דקלה טואשי ממשרד אילן שרקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully