וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ ביזנס ליירס תפתח פתרונות Provisioning ל-4 חברות, בהן קריטיקל פאת

נטע יעקבי

9.10.2001 / 21:18

החברה מפתחת פתרונות Provisioning משלימים התפורים לפי מידותיה של כל חברה ומאפשרים ניהול אוטומטי של תהליכי חיבור וניתוק למקורות ומשאבי מידע

חברת הסטארט אפ הישראלית ביזנס ליירס (Business Layers) הודיעה היום כי ארבע חברות נוספות ישתמשו בפתרונות ה-eProvision שלה. ארבע החברות הן קריטיקל פאת (מתחרתה של קומטאץ' הישראלית), MaXware, Metamerge, ו-Phonetic Systems.

על פי ההסכם, כל חברה תפעל יחד עם ביזנס ליירס לפיתוח פתרונות Provisioning משלימים התפורים לפי מידותיה. פתרונות אלו מאפשרים ניהול אוטומטי של תהליכי החיבור והניתוק של אנשים למקורות ומשאבי מידע. מוצר הדגל של החברה, eProvision Day One, מאפשר ללקוחותיה לשפר את יעילות העבודה שלהם ולצמצם עלויות תפעול, ע"י שילוב יעיל ומאובטח של עובדים, שותפים עסקיים וספקים בתשתית המידע של הארגון.

ארבע החברות מצטרפות לרשימה ארוכה של חברות גדולות כגון BMC, RSA ו-PricewaterhouseCoopers שעובדות עם ביזנס ליירס. כמו כן, במהלך הרבעון הודיעה ביזנס ליירס על שותפויות עם מיקרוסופט, אורקל ו-iPlanet בצעדי הרחבה מעבר לשירותי ה-eProvision הסטנדרטים.

על פי מחקר של בית ההשקעות ג'יי. פי מורגן, שוק ה-eProvision הוא בין השווקים החמים ביותר בתעשיית מערכות המידע (IT) וטכנולוגיה זו הכרחית לפעילות חברות וארגונים מאחר שהן מספקות משאבים רבים יותר לעובדיהן.

החברה, שבית ההשקעות קבע כי היא מבין מובילות השוק, הודיעה לפני חודש על השלמת סבב גיוס בסך 25 מיליון דולר. המשקיעים בסבב זה הם Canaan Partners, פורמולה ונצ'רס, Israel Seed Partners, חברת התוכנה נובל, Ascent Venture Partners, שלמה קרמר ממייסדי צ'ק פוינט וקרן ג'מיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully