וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות

זיו ר. מאור

12.3.2008 / 17:29

המסחר בארה"ב נפתח במגמה חיובית. בין הישראליות בולטת צ'ק פוינט עם עליה של כ-3%, טבע נסחרת בירידה קלה של 0.15%

המסחר בוול סטריט נפתח במגמה מעורבת. מדד דאו ג’ונס עולה ב-1%, נאסד"ק עולה ב-0.75% בשוק הסולידי יורדות התשואות על האג"ח של ממשלת ארה"ב. איגרות חוב ל-10 שנים רושמות ירידה של 0.55% בתשואה, העומדת כעת על רמה של 3.541%.

חברות האנרגיה בארה"ב נסחרות על רקע העליות האחרונות במחירי הנפט. בתקופה האחרונה שובר הנפט שיאים מדי יום, כאשר במהלך המסחר אתמול נגע המחיר ברמה של 110 דולר לחבית. בסיום המסחר הגיע מחירה של חבית נפט ל-108.72 דולר לחבית. בעקבות זאת, שברו שיא גם מחירי הבנזין בארה"ב - 3.848 דולרים לגלון.

מניית חברת גילוי התרופות האמריקאית קריקס נסחרת היום לאחר שקרסה בשיעור של 90% ביומיים האחרונים. זאת, בעקבות כישלון הניסוי בתרופת הדגל שלה, סולונקס (solonex) לטיפול במחלת כליות אצל חולי סוכרת. קריסת המניה הפילה את שווייה של קריקס ל-25 מיליון דולר - כ-60% פחות מהיקף המזומן שבקופתה, שהסתכם בסוף דצמבר ב-65 מיליון דולר.

ענקיות המשכנתאות פרדי מאק (סימול: FRE) ופאני מיי (סימול: FNM) נסחרות על רקע הודעת הבנק הפדרלי על הזרמה של 200 מיליארד דולר לענף. החברות דיווח על גיוס צפוי של 10 מיליארד דולר באמצעות הנפקה נוספת של מניות.

חברת דירוג האשראי סטאנדרד אנד פור'ס חתכה אתמול את דירוג החוב של קומברס טכנולוג’י לרמה של +B מרמה קודמת של -BB. זאת בשל חוסר יכולתה של חברת ההיי-טק הישראלית לפרסם את תוצאותיה הכספיות בשנתיים האחרונות. תחזית החוב נותרה שלילית.

חברת התרופות פריגו נסחרת על רקע אישור שקיבלה להפצת מוצר חדש, המיועד לטיפול במחלות עור בקרקפת. שוק התרופה המקורית מוערך ב-85 מיליון דולר בשנה.

מניית אלווריון נסחרת על רקע הודעת חברת התקשורת הקנייתית קניה דאטה נטוורקס על הרחבת רשת ה-WiMax במדינה. יצרנית הסורקים טופ אימג’ פירסמה היום את דו"חותיה לרבעון האחרון של 2007 ולשנה כולה. במהלך שנת 2007 רשמה החברה הכנסות בגובה 23.7 מיליון דולר והפסד בגובה 6.2 מיליון דולר.

בין הישראליות שבלטו בפתיחה ניתן למנות את אלווריון שהוסיפה 1.3% על רקע עסקה בקניה. ריטליקס התחזקה ב-2.2% ואורכית זינקה ב-3.1% בפתיחה. מניית ורז יורדת ב-2%.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully