וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיצר: 80 אלף דולר על שירותי זנות

13.3.2008 / 9:30

הנתון הודלף מהחקירה שמסעירה את ארה"ב. בשיחת טלפון שהוקלטה אמר ספיצר כי ישלם 4,300 דולר עבור בילוי של לילה עם פרוצה

80 אלף דולר - זהו הסכום שהוציא, לפי החשדות, אליוט ספיצר, המושל של ניו יורק, על שירותי זנות. נתונים אלה נמסרו על ידי החוקרים בפרשייה שהסעירה את העולם הפוליטי ואת וול סטריט כאחד.

לפי הנתונים שמצאו החוקרים היה ספיצר לקוח חוזר בשירות נערות הליווי היוקרתי שאליו נתפס מתקשר בציטוט שערך האפ.בי.איי לשיחותיו.

החקירה נגד ספיצר נפתחה בעקבות דיווחיהם של כמה בנקים על העברות מזומנים מחשבונות מסוימים. בהתאם לחוק הוגשו למס הכנסה דו"חות המתריעים על פעילות חשודה. במהלך החקירה התברר כי חשבונות אלו הם של ספיצר, ונפתחה חקירה פדרלית לבדיקת פעילותו.

ספיצר הגיש אתמול את התפטרותו מתפקידו כמושל, לאחר שביום שני נחשף כי במהלך שיחת טלפון אירגן פגישה עם פרוצה במלונו בוואשינגטון. ספיצר ובני משפחתו - אשתו ושלושת ילדיו - הסתגרו בדירתם בשדרה החמישית בניו יורק.

בשיחת הטלפון שהוקלטה אמר ספיצר כי ישלם 4,300 דולר עבור בילוי של לילה עם זונה בשם קריסטן, ועבור לילות נוספים. לפי פרטים שהודלפו מהחקירה עולה כי ספיצר שכר שני חדרים במלון מייפלאואר בוואשינגטון - אחד עבורו ואחד לנערת הליווי, וחמק מאנשי הבטחון שלו כדי לפגוש אותה.

לעיתונות האמריקאית הודלף בחקירה כי ספיצר הוציא למעשה סכום גדול בהרבה בעבר על שירותים דומים באותה רשת, שנקראת אמפרורס קלאב (מועדון הקיסרים), וייתכן שהסכום הגיע ל-80 אלף דולר.

התפטרותו של ספיצר וההשפלה הפומבית לה זכה עוררו גילויי שמחה בקרב אויביו בוול סטריט - בדסקי המסחר ברחבי ארה"ב צפו סוחרים רבים בהתרגשות בשידור התפטרותו בטלוויזיה.

סוחרים אמרו כי מעטים זכו לרכוש כל כך הרבה אויבים בוול סטריט כפי שעשה ספיצר, שחקר ותבע בתי השקעות ומוסדות פיננסיים רבים על הפרת חוקי ני"ע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully