וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש נכנס לעובי הקורה

16.3.2008 / 12:02

הנשיא יפגש מחר עם קובעי מדיניות פיננסית בכירים בארה"ב ויקבל דו"ח על המצב בשווקים, קלינטון מבקרת את בוש

נשיא ארה"ב ג'ורג' וו. בוש מתכוון להיפגש עם קובעי מדיניות פיננסית בכירים בארה"ב ביום שני, דיווח הבית הלבן, על רקע המשבר בשוקי האשראי והחששות ממיתון בכלכלת ארה"ב.

הבית הלבן הודיע בשבת כי בוש ייפגש עם חברים בועדת היועצים של הנשיא לשווקים הפיננסיים, ודוברת אמרה בוש יקבל דו"ח מצב על השווקים. בראש הוועדה עומד שר האוצר האמריקאי הנרי פולסון, וחברים בה גם יו"ר הבנק הפדרלי בן ברננקי, יו"ר הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) ויו"ר נציבות המסחר בחוזים עתידיים בשוק הסחורות (CFTC).

ביום חמישי פרסמה ועדת היועצים מגוון המלצות להקשחת התקנות במגזר המשכנתאות עבור בנקאי משכנתאות, מלווים וסוכנויות דירוג אשראי.

הכלכלה היא נושא יותר ויותר מרכזי במסע הבחירות לנשיאות ארה"ב, ומהווה כעת החשש העיקרי בקרב מצביעים - יותר מהמלחמה בעיראק. האטה ממושכת עשויה לבשר רעות למועמד הרפובליקאי לנשיאות, ג'ון מקיין, שהדמוקרטים מנסים לקשור אותו למדיניותו של עמיתו למפלגה, בוש.

הילארי קלינטון, המנסה לזכות במועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, אמרה ביום שישי כי "אירוני שבוש נמצא בניו יורק ואומר שהוא מכיר בכך שיש בעיות כלכליות במדינה, בו בזמן שהבנק הפדרלי מנסה לעצור את השחיקה הממושכת בשוקי האשראי ברחבי העולם שנוצרה בשל המדיניות הכושלת, הפיקוח הרופף וההזנחה של ממשל בוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully