וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע הכללי של ארה"ב: בוסטון סיינטיפיק הורשעה בהתנהגות בלתי חוקית בתיק בוסטון-מדינול

סוכנויות הידיעות

10.10.2001 / 13:46

בוסטון הואשמה בהפרת הוראות נציבות הסחר ובניסיון לגנוב ממדינול את הפטנט למיכשור אולטרסאונד קרדיולוגי

התובע הכללי של ארה"ב פירסם הודעה, לפיה בית המשפט האמריקאי קבע שבוסטון סיינטיפיק הפרה את הוראות נציבות הסחר הפדרלית, במגמה להשתלט על שוק הסטנטים ולהפוך למונופול. התובע הכללי חקר את התנהגות בוסטון סיינטיפיק לבקשת הנציבות ומצא שבוסטון סיינטיפיק הפרה את התחייבויותיה וביקש לחייב אותה בפיצויי עונשין.

כמו כן, דיווח אתמול ה"דאו ג'ונס" כי סמנכ"ל הכספים של בוסטון, לארי בסט, הודיע למשקיעים, במהלך כנס אנליסטים, כי איננו מתכוון לקיים את הסכם התמלוגים על מכירות הסטנט אקספרס, כפי שנקבע בחוזה שנחתם ב-1995 בין בוסטון סיינטיפיק למדינול. בסט אמר כי "לפי הבנתי, אנחנו לא חייבים להם תמלוגים על הכנסות הסטנט אקספרס", והוסיף כי "אנו לא מתכוונים להתחיל לשלם למדינול".

עפ"י דיווחי סוכנות הידיעות בלומברג, כתבה השופטת בנימוקיה לפסק הדין, כי בוסטון סיינטיפיק ניסתה לייצר ערפל וחוסר בהירות לגבי התחייבויותיה לרשויות האמריקאיות, על אף שההסכמים עליהם חתמה היו ברורים וחד משמעיים.

פסיקת בית המשפט האמריקאי קובעת שבוסטון סיינטיפיק אימצה לעצמה נורמות התנהגות של הפרת הסכמים משפטיים מחייבים כדי להשיג את מטרותיה. בוסטון הורשעה בניסיון לגנוב טכנולוגיות בתחום ההדמייה הקרדיולוגית. כפי שפורט בתביעה שהגישה נגדה מדינול, בוסטון סיינטיפיק ניסתה לגנוב גם ממנה את הפטנט למיכשור אולטרסאונד קרדיולוגי ולרשום עליו זכויות ייצור.

בהקשר זה יצויין, שלפני זמן לא רב גילתה ופירסמה הרשות לניירות ערך בארה"ב הונאה של בוסטון סיינטיפיק, שבוצעה ביפאן, בהיקף של 75 מיליון דולר, תוך דיווח על מכירות שקריות ומצגי שווא לרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully