וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: העליות באירופה מתחזקות בעקבות מניות הנפט

רונן סרברניק

10.10.2001 / 13:36

וורסאטל טלקום אינטרנשונל מזנקת ב-67% לאחר שהודיעה על תוכנית רכישה חוזרת של אג"ח בסכום כולל של 1.7 מיליארד יורו

בורסות אירופה עברו לעליות שערים בעקבות מניות חברות הנפט. הדקס בפרנקפורט עולה ב-1.3%; בלונדון עולה הפוטסי ב-1% ובפאריס עולה ה-CAC40 ב-0.2%.

מניות הנפט רושמות עליות ומושכות את המדדים לעליות בעוד גם המגזר הטכנולוגי מתאושש. רויאל דאץ'/של עולה ב-2.4% לארח שהודיעה על רכישת חטיבת הזיקוק של טקסאקו. BP עולה ב2% וטוטאל פינה עולה ב-1.5%.

חברות הטלקום רושמות ירידות בעקבות דו"ח שלילי שפירסמה אתמול מוטורולה. נוקיה עולה ב-2% לאחר שנפתחה בירידה דומה; אלקטל עולה ב-0.8% לאחר שפתחה בירידה של 2.6%. יצרנית ציוד הטלקום מרקוני יורדת ב-1.2%.

מניות הטלקום עברו גם הן למגמה חיובית: מניית וודאפון עולה ב-1%; פראנס טלקום עולה ב-1.8%; דויטשה טלקום עולה ב-1.1%.

יצרנית השבבים סימנס עולה ב-0.7%; STM עולה ב-0.3%; ARM הולדינגס עולה ב-3.2%.

יצרנית התרופות והכימיקלים באייר עולה ב-0.7% בעקבות עלייה בביקוש לתרופה המטפלת במחלת הגחלת, עקב חששות למתקפה ביולוגית בארה"ב.

חברת התוכנה אוטונומי נופלת ב-17%, לאחר שהזהירה כי לא תעמוד בתחזיות ההכנסות לרבעון השלישי עקב התקפת הטרור. חברת התוכנה סייג' יורדת ב-0.4% לאחר שהודיעה כי תעמוד בתחזיות הרווח לרבעון השלישי על אף הפגיעה במכירותיה עקב התקפת הטרור על ארה"ב.

וורסאטל טלקום אינטרנשונל מזנקת ב-67%, לאחר שהודיעה על תוכנית רכישה חוזרת של אג"ח בסכום כולל של 1.7 מיליארד יורו (1.55 מיליארד דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully