וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האחזקות הבלגית Ravago רכשה מעמוס מגידס 25% ממניות תוסף קומפאונדס

אילן מוסנאים

10.10.2001 / 15:38

תוסף עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של חומרי גלם מתקדמים לתעשיית הפלסטיק; העסקה תסייע לתוסף להרחיב את היצוא לאירופה; בהמשך תיבחן מכירה של עוד מניות

בעל השליטה בחברת תוסף קומפאונדס , עמוס מגידס, מכר 25% ממניות חברת World Color Corporation B.V (המחזיקה ב-100% ממניות נכסי מגידס ע.מ.ע 2000, שבבעלותה 89.9% ממניות תוסף) לחברת Ravago B.V. ראבאגו היא חברת אחזקות בלגית גדולה שעל אחזקותיה נמנות חברות הפעילות בתחום חומרי הגלם לתעשיית הפלסטיק.

תוסף קומפאונדס, הנסחרת בבורסה לפי שווי של 9.2 מיליון דולר, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של חומרי גלם מורכבים ומתקדמים לתעשיית הפלסטיק. מוצרי החברה כוללים תערובות ותרכובות של חומרי גלם בסיסיים עם תוספים שונים, המעניקים להם תכונות חדשות המתאימות להכנת מוצרי פלסטיק מוגמרים במגוון תחומים (מוצרים לתעשיית המכוניות, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, חקלאות, מוצרי בנייה, כלים סניטריים, ריהוט גן, כבלים, כלי בית).

מזכיר חברת תוסף, איצ'ה יחזקאל, אמר ל-TheMarker.com כי בשלב זה הוא אינו יכול למסור פרטים לגבי היקף התשלום בעבור מניות World Color Corporation B.V, אולם החשיבות של העסקה היא בשיתוף הפעולה האסטרטגי שצפוי להיווצר בין שתי החברות.

יחזקאל הוסיף כי החברה, שגם כך מייצאת כ-50% מסך התוצרת שלה לחו"ל, מקווה שהבשלת המהלך תאפשר לה להרחיב את המכירות לחו"ל.

יחזקאל הוסיף עוד כי העסקה שמתחילה במכירה של 25% ממניות החברה, עשויה להתרחב בעתיד לשיעור מניות גבוה יותר.

נקודה מעניינת נוספת בעסקה היא עצם המכירה של מניות World Color Corporation B.V (שהוקמה לא מזמן ושכל פעילותה היא מניות תוסף שהועברו אליה באמצע ספטמבר האחרון). מסתבר שלאור המצב המדיני-בטחוני בארץ, נאלץ מגידס להקים את החברה הסבתא ולרשום אותה כחברה פרטית בבלגיה, שכן הבלגים לא התלהבו מביצוע של העסקה מול חברה ישראלית והקמת החברה הסבתא איפשרה לעקוף את המכשול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully