וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בבנק מסד בנתניה נעצר

נורית רוט

17.3.2008 / 13:12

חשוד כי מסר למשפחת פשע בשרון מספרים של כרטיסי אשראי שטרם סופקו ללקוחות. הנזק נכון לעכשיו: כ-100 אלף שקל

משטרת ישראל עצרה היום את מנהל מחלקת עובר ושב בבנק מסד בנתניה, החשוד כי מסר לגורמים עבריינים באזור השרון את מספריהם של כרטיסי חיוב שטרם סופקו ללקוחות - ואלה עשו בהם שימוש לצורך משיכת מזומנים וביצוע רכישות.

הנזק המצטבר של הפרשה, הן לחברות האשראי והן לבתי עסק, מוערך על ידי המשטרה בכ-100 אלף שקל נכון להיום, ואולם לדברי המשטרה מדובר בסכומים גדולים יותר.

הפרשה נחשפה לפני כשלושה שבועות, אז נעצר מתדלק באזור השרון בחשד לזיוף ולשימוש בנתונים של כרטיסי אשראי. בהמשך נעצרו 2 חשודים נוספים, וכיום נעצרו עוד 3 חשודים. המשטרה סבורה שמדובר ברשת שמפעיליה הם משפחת פשע מאזור השרון. לדברי המשטרה, צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

לפי המשטרה, החשודים פרשו רשת של מתדלקים בתחנות דלק שונות, ציידו אותם באמצעים טכנולוגים באמצעותם העתיקו נתונים מכרטיסי חיוב של אזרחים תמימים שבאו לתדלק, והעבירו את הנתונים לכרטיסים המזויפים. על פי החשד, עיקר הרכישות שנעשו באמצעות פרטי הכרטיסים, בוצעו בחנויות בגדים, ציוד מחשבים ובשמים.

לחשודים מיוחסות עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, החזקת ציוד לזיוף כרטיסי אשראי, הונאה בכרטיס חיוב, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מירמה והפרת אמונים בתאגיד ואי גילוי מידע חיוני כדי לפגוע בתאגיד. החשודים בפרשה יובאו במהלך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא.

בעקבות מעצרו של העובד בסניף בנק מסד בנתניה, מבהיר הבנק כי "אם אכן יתברר כי פקיד שלנו היה מעורב במעשי מירמה, הרי שכל לקוח שניזוק כתוצאה ממעשים אלה יפוצה באופן מלא על ידי הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully