וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת רודין רכשה את השליטה במטאור ב-50 מיליון שקל

אורה קורן

17.3.2008 / 13:52

מטאור עוסקת בייצור רשתות ארוגות לכיסוי חממות ולהגנה ממזיקים



חברת רודין השקעות בתעשייה, זרוע התעשייה של קבוצת רודין השקעות, מסרה אתמול כי רכשה את השליטה בחברת מטאור תמורת 50 מיליון שקל. העסקה תתבצע באמצעות הקמת חברה משותפת בה תחזיק רודין (75%) ומטאור אשר בבעלות משפחת קליימן (25%). רודין מוחזקת בחלקים שווים על ידי אודין השקעות, רונין השקעות וגאנאר תעשיות.



מטאור עוסקת בייצור רשתות ארוגות לכיסוי חממות ולהגנה ממזיקים. יו"ר רודין, גבי פרל, אמר כי ההשקעה עולה בקנה אחד עם עניינה של החברה להרחיב פעילות בתחום התעשייה הירוקה והחקלאות, וכי בכוונת החברה לבצע רכישות נוספות בתחום.



רודין הוקמה ב-2007 במטרה להשקיע בחברות תעשייתיות ישראליות, קטנות ובינוניות, בעלות פוטנציאל צמיחה מובהק ויתרון תחרותי בעיקר בתחומי המוצרים התעשייתיים לחקלאות והתעשיות הירוקות.



מטאור נחשבת לאחד היצרנים המובילים בייצור של רשתות ארוגות ובפיתוח של רשתות נגד מזיקים. החברה הוקמה על ידי דוד קליימן ומנוהלת על ידי בנו, אבי קליימן. המפעל ממוקם באזור התעשייה קרית אריה, פתח תקוה, ומעסיק כ-55 עובדים.



מטאור רשמה פטנטים בינלאומיים על פיתוחיה, המפחיתים את השימוש בחומרי הדברה בחממות. הרשתות מאפשרות שימוש מתוחכם בטכנולוגיות מתקדמות ומשפרות את איכות הגידול ואת התפוקה לדונם תוך שמירה על איכות הסביבה. המפעל עובד בשיתוף עם מכון וולקני ומשרד החקלאות הישראלי ועם מוסדות מחקר ופיתוח ברחבי העולם. כמחצית מתוצרת המפעל מיועד ליצוא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully