וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרוב נדל"ן פנתה לבית המשפט המחוזי בבקשה לפרק את ג'יגמי קורפריישן

אלי דניאל

10.10.2001 / 16:22

לטענתה, מבקשת הפירוק שהוגשה לפני כשבועיים ע"י החברה הבת, ג'יגמי (ישראל), עולה כי גם ג'יגמי קורפריישן נמצאת בחדלות פירעון; אלרוב חוששת מהברחת נכסים באמצעות פירוק החברה הבת

חברת אלרוב נדל"ן , הנמצאת בשליטת אלפרד אקירוב, פנתה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לפרק את חברת ג'יגמי קורפריישן (לשעבר Net2Wireless), החברה האם של ג'יגמי (ישראל), הרשומה במדינת דלאוור, ארה"ב.

אלרוב טוענת, באמצעות עוה"ד גבי ספרן ויורי נחושתן ממשרד עוה"ד נחושתן, ספרן, מרום, ארליך ושרף, כי קיימות נסיבות המצדיקות את פירוקה של החברה - החברה הגיעה למצב של חדלות פירעון.

בבקשתה טוענת אלרוב כי מעמדה כלפי ג'יגמי קורפריישן הוא מעמד של נושה בסכום העולה על 20 מיליון שקל, וזאת לאור תביעה על סך של כ-21.7 מיליון שקל שהוגשה ע"י החברה כנגד ג'יגמי קורפריישן ודוד רובנר במהלך דצמבר 2000. לחלופין, אלרוב טוענת כי מעמדה הוא כשל משתתף, כמשמעו בפקודת החברות, בהיותה בעלת מניות בכורה בג'יגמי קורפריישן.

לטענת אלרוב, מבקשת הפירוק שהוגשה לפני כשבועיים ע"י החברה הבת, ג'יגמי (ישראל), עולה כי בקופת החברה הבת לא נותרו כספים, והיא עומדת ריקה ממזומנים. אלרוב מוסיפה וטוענת כי מבקשת הפירוק האמורה עולה כי הנסיונות לגייס כספים עבור החברה הבת, נסיונות שנמשכו עד ספטמבר 2001, נכשלו, לרבות ניסיון לגייס כספים מג'יגמי קורפריישן. מה שמעיד, לטענת אלרוב, על כך שגם קופתה של ג'יגמי קורפריישן ריקה.

לפיכך, טוענת אלרוב, החברה הבת שהיתה התוכן הכלכלי היחידי של החברה, נמצאת במצב של חדלות פירעון, ומחדלות פירעון זו עולה ונובעת חדלות הפירעון של ג'יגמי קורפריישן אשר אין לה כל מקורות מימון ומשאבים כלכליים אחרים. לטענת אלרוב, החברה הגיעה לסוף דרכה, שכן מטרת קיומה - פיתוח הטכנולוגיה שנעשה באמצעות החברה הבת - חדלה מלהתקיים.

אלרוב מבקשת מבית המשפט לאפשר את פירוק החברה בישראל, על אף רישומה בדלאוור, מן הטעם שיש לה נכסים בישראל - מניותיה של ג'יגמי (ישראל).

עוד מבקשת אלרוב כי עו"ד אבי מרום ימונה כמפרק הזמני של ג'יגמי קורפריישן, וזאת עד למתן צו פירוק. כמו כן מבקשת אלרוב כי בית המשפט יורה כי המפרק הזמני יהיה רשאי לתפוס ולקבל לידיו את כל נכסי החברה, מכל סוג שהוא.

לטענת אלרוב, הצורך במינוי מפרק זמני לג'יגמי קורפריישן נובע, בין היתר, מחשש להברחת נכסים באמצעות פירוק החברה הבת, כמו גם מהצהרות מטעות של החברה באשר ליכולתה הכספית האמיתית. בהקשר זה מציינת אלרוב כי בעוד שג'יגמי (ישראל) טענה בבקשת הפירוק מרצון שהגישה כי בבעלותה מוצר אשר בפיתוחו הושקעו כ-20 מיליון דולר, הרי שהחברה ג'יגמי קורפריישן הצהירה בתשקיף שהגישה בארה"ב כי לא זו בלבד שהקניין הרוחני והמוצרים אינם שייכים לחברה הבת, אלא שהם שייכים לה עצמה.

תגובת ג'יגמי קורפריישן לבקשת הפירוק טרם הוגשה (פש"ר 1832/01, בש"א 19965/01).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully