וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזל: נגמרו מבצעי חגיגת סוף עונה בפוקס

עדי דברת

17.3.2008 / 14:17

"אנחנו לא הולכים להיות 'מובילי השוק' בכל מה שקשור למבצעים כמו שהיינו בעבר", צופה פגיעה במכירות בפסח

"אם בעבר נתפשנו כמוצר קז'ואל, או לעתים כמחסני בגדים - כעת אנחנו הולכים לכיוון של 'קז'ואל לייף סטייל', כמו הרשתות המובילות באירופה ובארצות הברית"; כך אמר מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, במסיבת העיתונאים שקיימה החברה היום.

לדברי ויזל, נגמרה חגיגת מבצעי סוף העונה של פוקס, שלדבריו שחקה את הרווח הגולמי של החברה: "שוק האופנה הישראלי בשנים האחרונות הפך להיות שוק שבו חצי מהעונה הוא סוף עונה - אבל לא עוד אצלנו. בכל השנים היינו הראשונים לצאת עם מבצעי סוף עונה, אך לא עשינו כך השנה. בסך הכל, אנחנו מוכרים אופנה במחיר הגיוני".

"אנחנו לא הולכים להיות 'מובילי השוק' בכל מה שקשור למבצעים כמו שהיינו בעבר", ציין המשנה למנכ"ל, רן ארנון. המחירים, אומר ויזל, לא יעלו כתוצאה ממדיניות המבצעים האחרונה.

לגבי צפי החברה ל-2008 אמר ויזל כי הוא צופה פגיעה במכירות לחברות במשק, כמו גם לפוקס, ברבעון הראשון של השנה, עקב חג הפסח שיתקיים השנה בחודש אפריל.

כמו כן מתכוונת החברה לסגור מספר חנויות: בארץ, ייסגרו את חנות חיבת ציון ברמת גן וחנות נוספת בקניון בפריפריה בצפון הארץ שאת שמה סירבה החברה למסור עקב כך שהודעה עדיין לא נמסרה לבעלי החנות.

בחו"ל מתעתדת הרשת לסגור שתי חנויות, מלבד החנות שסגרה באוסטרליה. בימים אלה סוגרת הרשת את החנויות שפתחה באיטליה ובגרמניה. עם זאת, הודיעה פוקס כי תפתח חנויות בפיליפינים ובקנדה, כך שעד סוף 2008 תהיה פעילה בעשר מדינות.

על סגירת החנויות אמר ויזל: "אנחנו לא מתביישים לסגור כשצריך. סגרנו את החנות בגרמניה ברגע שהבנו שאנחנו מקיזים שם דם. כל דבר שאנחנו לא עושים בו כסף - נסגור".

על הרכישות האחרונות של הרשת - 50% מרשת האופנה 'סאקס' ביוני 2007, 50% ממניות בילי האוס, זכיינית מוצרי 'בילאבונג' ו'ריף' באוקטובר 2006 ו-50% ממניות 'ללין' בינואר 2007 - אמר ויזל כי יהפכו למותגים מובילים. זאת, הוא אומר בניגוד לרכישות אחרות בשוק עליהן קרא, ולא הבין במה הוסיפו לאותם רוכשים, מלבד איסוף נכסים לפורטפוליו שלהם.

כך לדבריו, רשת האופנה 'סאקס', המונה כיום חמש חנויות, תמנה 10 חנויות עד סוף 2008 ולא תעבור לעולם את סף ה-15 חנויות בכדי שתישאר רשת בוטיק. גם בילאבונג, לדברי ויזל, המונה כיום 8 חנויות, לא תמנה יותר מ-15 חנויות. בנוגע לרשת 'ללין', סיפר ויזל כי הוא מצוי במשא ומתן לפתיחת חנויות בסינגפור ובשוק האמריקאי.

על כניסת 'שופרסל' לשוק האופנה עם המותג צ'רוקי, אמר ויזל: "אני חושב שזה צעד נבון בשבילם ומעריך שיצליחו. זאת הפעם הראשונה שהם עושים את זה כמו שצריך - ואני מאחל להם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully