וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מדד מניות השבבים עולה ב-2.5%; מוטורולה מגיבה לאזהרת הרווח בירידה מתונה של 1%

דפנה מאור

10.10.2001 / 16:13

אפלייד מטריאלס יורדת ב-2% בעקבות הורדת המלצה; יאהו עולה ב-2.4% לקראת פרסום הדו"ח

המשקיעים בוול סטריט הגיבו במתינות לאזהרת רווח של מוטורולה (סימול MOT) והמניה יורדת ב-1% בלבד. לקראת פרסום תוצאותיה לרבעון השלישי עולה מניית יאהו ב-2.4%.

ג'יי.פי מורגן הוריד היום את תחזיות הרווח ליצרניות ציוד השבבים אפלייד מטריאלס (סימול AMAT) ו-KLA טנקור. אפלייד יורדת ב-1.9%; KLA ב-0.1%. למרות הורדת ההמלצה נרשמת עלייה של 2.5% במדד מניות המוליכים למחצה.

יאהו רושמת עלייה של 2.4% לקראת פרסום תוצאותיה הכספיות היום לאחר הסגירה. החברה צפויה לדווח על רווח תפעולי של סנט למניה על מכירות של 170.5 מיליון דולר.

מוטורולה פירסמה היום אזהרת רווח לפיה תרשום הפסד של 4-5 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2001 - ההפסד הרבעוני הרביעי ברציפות. משמעות האזהרה היא שהחברה תרשום הפסד שנתי ראשון ביותר מ-45 שנה. התחזית בשוק לרבעון הרביעי היתה לרווח של סנט אחד למניה. אולם המשקיעים לא מגיבים בבהלה, ומניית החברה נסחרת בירידה של כאחוז.

מוטורולה הוסיפה כי היא צופה צמיחה של עד 3% במכירות הרבעון הרביעי לעומת הרבעון השלישי. החברה לא מסרה תחזיות פיננסיות ל-2002, והודיעה על קיצוץ 7,000 משרות.

מניית אמריקן אקספרס (סימול AXP) עולה ב-2.7% לאחר שאתמול אסר בית המשפט הפדרלי בארה"ב כנגד ויזה ומסטרקארד להורות לבנקים שלא להנפיק כרטיסי אשראי של חברות מתחרות.

חברת התרופות אבוט לבוראטוריס (סימול ABT) דיווחה היום על ירידה של 3.5% ברווח הנקי של הרבעון השלישי לרמה של 631 מיליון דולר, מתחת לתחזיות האנליסטים. החברה דיווחה על רווח לאחר הוצאות חד פעמיות של 40 סנט למניה לעומת רווח של 42 סנט למניה בתקופה המקבילה ולעומת תחזית אנליסטים לרווח של 44 סנט למניה. מנייתה עולה ב-1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully