וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית גיזמוז גייסה 6.5 מיליון דולר מקרן הון הסיכון היפנית דוקומו

פז וייסמן

17.3.2008 / 16:44

שיתוף הפעולה יאפשר לחברה לחדור לשוק האסייתי



חברת גיזמוז (gizmoz) גייסה בסבב גיוס שלישי סכום של 6.5 מיליון דולר מקרן הון הסיכון היפנית דוקומו (DoCoMo). בנוסף לגיוס הכסף נמסר כי החברה החלה לשתף פעולה עם אמריקה אונליין, בשילוב הטכנולוגיה שלה בתוכנת המסרים המיידים AIM.



גיזמוז היא חברת סטארט אפ המאפשרת לגולשים לדבר ברשת באמצעות דמויות אנימציה תלת ממדיות. החברה הוקמה ב-93' על ידי אייל גבר ונקראה תחילה זאפה. בהמשך הצטרפו אליה אריק ורדי, ספי ויגיסר ויאיר גולדפינגר (מקימי מירביליס ICQ). בשיאה העסיקה גיזמוז 65 עובדים. ב-2001 החברה עברה מספר גלי פיטורים. מאז נוסדה, גייסה החברה 25 מיליון דולר מ-AOL, פוג'יסטו, בנק צ'ייס מנהטן, 1800flowers.com והקרנות פיטנגו (פולריס), סטאר וגיזה.



כיום גיזמוז עוסקת בפיתוח אוואטרים (דיוקנאות אנימציה המשמשים כתחליף לתמונת פנים) ודמויות אנימציה תלת ממדיות המייצגות את הגולשים על המסך. הטכנולוגיה שלה מאפשרת להציג אוואטרים שמדברים, שרים ואף מזיזים את השפתיים בהתאם לקולו של הגולש. זאת, בנוסף למגוון הבעות פנים אפשריות. ניתן ליצור דמויות באמצעות תמונת פורטרט דיגיטלית או על ידי בנייה של דמויות בספריית האתר.



הטכנלוגיה של גיזמוז ניתנת לשילוב במגוון רחב של יישומים כתוכנות מסרים מיידים, צ'טים, רשתות חברתיות, פורטלים סלולריים ועוד. שיתוף הפעולה עם דוקומו יאפשר לחברה לחדור לשוק האסייתי ולהטמיע את הטכנולוגיה שלה בטלפונים סלולריים ביפן. הכוונה היא להטמיע את הטכנולוגיה של גיזמוז בשיחות צ'ט ממחשב לטלפון נייד מנייד לנייד ומנייד למחשב. כמו כן, ניתן לשלב את הטכנולוגיה ביישומים נוספים כמו שומרי מסך וטפטים.



אייל גבר, מנכ"ל החברה מוסיף כי "החברה מתכוונת לצמוח ולהרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם חברות מדיה ותקשורת. לחברה הפוטנציאל רב לשיתופי פעולה עם חברות מדיה, תקשורת ופרסום מהעולם".



Gizmoz



שנת הקמה: 1993, מייסד: אייל גבר; מוצר עיקרי: אוואטרים; רווחים: טרם רווחי; כמות הכסף שגויס: 31.5 מיליון דולר; קרנות משקיעות: בנצ'מארק ישראל, דוקומו יפן וקרן קולומביה ארה"ב



לפי נתוני חברת המחקר IVC-ONLINE


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully