וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמוס מוכרת את הזכויות על קו המוצרים לטיפול בבעיות עיניים בעסקה של עד 49 מ' ד'

גיא ימין

10.10.2001 / 16:50

הרוכשת, חברת באוש אנד לומב, כבר מייצרת ומשווקת מוצרים אלה; פארמוס מקבלת עם החתימה 25 מיליון דולר, ותתמקד בפיתוח הדקסנבינול; המניה מזנקת ב-11%

חברת באוש אנד לומב, הנסחרת בבורסת ניו יורק (סימול BOL) מודיעה על רכישת קו מוצרי הלוטפרנדול אלבונט - loteprendol elabonate - של חברת פארמוס הישראלית, בעסקה ששוויה עשוי להגיע ל-49 מיליון דולר. העסקה תבוצע בשילוב של מזומנים ושל התחייבויות שתיקח על עצמה באוש אנד לומב, בעבור קווי מוצרים קיימים ועתידיים של פארמוס.

מטרתה של העסקה, מבחינת פארמוס, היא לחזק את קופת המזומנים שלה תוך התמקדות במוצר הדגל שלה - תרופה הדקסנבינול לטיפול בפגיעות ראש טראומטיות. את הרבעון השני סיימה החברה כשבקופתה 21.4 מיליון דולר, והעריכה אז כי היא צפויה להשקיע סכום של כ-20 מיליון דולר בשנתיים-שלוש הקרובות, לצורך המשך פיתוח התרופה.

עסקה זו מספקת לפארמוס כבר עתה 25 מיליון דולר במזומן, בעבור זכויותיה של החברה על מוצרי ה-Lotemax וה-Alrex. מוצרים אלה, לטיפול בבעיות עיניים, הניבו לפארמוס את מירב הכנסותיה ברבעונים האחרונים, כך שהתפנית האסטרטגית שלוקחת החברה תחייב קרוב לוודאי הורדת תחזיות בטווח הקצר.

"עסקה זו תמקסם את שווי החברה, ותמקד אותנו בתחומים מוטי צמיחה עבורנו, אמר בתגובה חיים אביב, מנכ"ל ויו"ר פארמוס. "החברה תוכל לרכז משאבים במספר מצומצם יותר של קווי מוצרים, ובו זמנית להגדיל את מספר המוצרים הסופי שיוצא לשיווק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully