וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחמון נגד אקירוב

TheMarker

18.3.2008 / 9:53

איך הגיעה המחלוקת בין אפרים שחמון לאלפרד אקירוב לסיומה? ■ משה גאון מרגיע את המנהלים הבכירים של באומן-בר-ריבנאי ■ איזה כנס בוטל בגלל אי הגעתו של שאול מופז? ■ למי נתן רני רהב שעון יוקרתי? ■ למה חגג השר מופז עם חברת התעופה בריטיש מידל



מאת מורן הרפז, עדי דברת, אבי בר-אלי, אריק מירובסקי, זוהר בלומנקרנץ, מיכאל רוכוורגר, עירית רוזנבלום, שרית מנחם



מחלוקת הממ"ד בין המיליארדר הבריטי אפרים שחמון לאלפרד אקירוב הגיעה לסיומה, כששופטת בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב דחתה את עתירתו של שחמון. שחמון ואשתו לילי רכשו ב-2004 שתי דירות בקומה ה-28 של אחד ממגדלי צמרת של אקירוב בתל אביב ואיחדו אותן תמורת 3 מיליון דולר. מעליהם רכש אקירוב דירת דופלקס, ולטענתם, חדר לתוך אחד הממ"דים שבדירתם על מנת לבנות פיר מעלית. בני הזוג טענו כי מדובר בפעולה בלתי חוקית וכי האישורים שקיבל אקירוב לפעולה זו מטעם עיריית תל אביב היו בלתי חוקיים.



השופטת מיכל רובינשטיין כתבה בפסק דינה, כי לא מצאה כל ביסוס לטענה שרשות הרישוי של העירייה פעלה בחוסר סבירות וכי השינויים שבוצעו בממ"ד תואמים את הוראות התקנות ושטח הממ"ד מתאים לשטחים המצויינים בתקנות. בית המשפט חייב את בני הזוג שחמון לשלם שכר טירחת עורכי דין של 30 אלף שקל. את בני הזוג שחמון ייצג עו"ד ד"ר משה וינברג ואילו את העירייה ומגדלי אלרוב ייצג עו"ד ישראל קנטור.



משה גאון נשאר בבאומן-בר-ריבנאי



משה גאון ממהר להרגיע את המנהלים הבכירים של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומודיע כי הוא נשאר, לפחות בינתיים, בתפקיד מנכ"ל המשרד. לאחר פרסומים בתקשורת שלפיהם יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק הפורש של HOT, מועמד להחליפו בתפקיד המנכ"ל, שלח גאון למנהלי הקבוצה מייל נרגש, שהגיע לידי TheMarker, שבו הוא כותב: "האמת היחידה בכתבה היא שיוסי עוזב את תפקידו כסמנכ"ל HOT. יוסי בחור מוכשר, ומאז שהודיע על עזיבה, הוא מקבל הצעות רבות מגורמים רבים. כמשרד הפרסום של HOT, אנחנו זהירים מאוד בקשר שלנו עם יוסי. תגובתי היתה ברורה, והיא מדויקת - אין שום סיכום עם יוסי, ואף אחד לא מחליף אותי בתפקיד, למיטב ידיעתי. יוסי נוסע לחו"ל, ולאחר שובו יחליט מה הוא רוצה לעשות עם עצמו. אם מישהו שואל - אף שעיתונאים נורא רוצים להזיז אותי מתפקיד המנכ"ל - אני כנראה נשאר פה כמנכ"ל עד שנחליט אחרת...".



גאון סירב להגיב לידיעה.



השר עסוק - הציבור ישלם

מנכ"לי משרדי התחבורה והפנים, ראש עיריית תל אביב, נציגי משרדי התחבורה, האוצר והאקדמיה הוזמנו לכנס התחבורה הציבורית השנתי באולם הסינמטק בתל אביב מחר. כ-300 מוזמנים כובדו בהזמנות אישיות מהודרות, ואמורים היו ליהנות מקייטרינג משובח. ואולם 48 שעות לפני פתיחת הכנס קיבלו המוזמנים הודעה על דחייתו.



לשר התחבורה, שאול מופז, כך הסתבר, נקבע באותו היום דיון בקבינט הביטחוני, ובלא נוכחותו הוחלט כי אין טעם בקיום הכנס. בעלויות של ביטול שכירת האולם והזמנת הקייטרינג, כמו גם בעלויות ארגון הכנס כולו - תישא משום מה החברה הממשלתית-עירונית נתיבי איילון, שבימים אלה נתונה לביקורת קשה על חריגות בלתי נתפשות בתקציבה. מלשכת שר התחבורה נמסר: "נושא התחבורה הציבורית קרוב ללבו של השר, ולכן הוחלט לדחות את הכנס כדי לאפשר לשר למלא את מחויבותו לדיוני הקבינט בעת רגישה זו".



מופז חוגג עם בריטניה

שר התחבורה, שאול מופז, הצטרף לחגיגות חברת התעופה בריטיש מידלנד, לרגל חנוכת קו תעופה סדיר חדש מלונדון לנתב"ג. הקוקטייל החגיגי נערך ביום ראשון במלון הילטון בתל אביב. בין הנוכחים: שגריר בריטניה בישראל תום פליפיס, מנכ"ל משרד התחבורה גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התיירות שאול צמח, מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א) אודי זוהר, מנהל נתב"ג זאב שריג, מנכ"ל בריטיש מידלנד נייג'ל טרנר, מנכ"ל כלל תיירות יוסי פישר ויו"ר אופן סקיי אפרים פורטיס. בדקורציה: את פני האורחים קיבלו שני ניצבים, בדמות חיילי משמר ארמון המלוכה הבריטי, בתלבושתם המסורתית באדום וכובעי ענק שחורים, לטובת אלו שרצו להרגיש ניחוח בריטי.



תשובה לוקח עוד עיתונאי

יוני ויצמן, כתב שוק ההון של "מעריב", מצטרף לקבוצת דלק של איש העסקים יצחק תשובה. ויצמן מונה לתפקיד מנכ"ל פרויקט חוף כרמל, שאותו רכשה חברת דלק נדל"ן בפברואר האחרון, והוא יבצע פרויקטים נוספים בחברה. חברת חוף כרמל, שאליה יצטרף ויצמן, מחזיקה כיום במלון מרידיאן בחיפה ובשני בנייני דיור המכילים 474 דירות. לחברה גם זכויות בנייה של 64 אלף מ"ר בשטח של 30 דונם ושטחים מסחריים בסביבת המלון. זאת לא הפעם הראשונה שתשובה מגייס עיתונאי לשורותיו - לפני כשנתיים גייס את שי שלו מ"גלובס" לאחת מחברות הנדל"ן שלו בחו"ל. ויצמן סירב להתייחס לידיעה.



השעון היוקרתי של רהב מתקתק



ביום שישי לפני כשבועיים התכנסו בשעות הבוקר כל העובדים של היחצ"ן רני רהב, ועברו יחד את סדנת "מהות החיים". עם סיום הסדנה נסעו כולם למסעדת רפאל לארוחת צהריים חגיגית. בין חלוקת המנה הראשונה לשנייה קרא רהב לשתיים מעובדות המשרד - רותי רומשטיין, המשנה למנכ"ל החברה, וגילי שילה, סמנכ"לית אופנה - והעניק לכל אחת מתנה עטופה בנייר כחול עם סרט זהב מ"פדני" ובה שעון קארטייה יוקרתי בשווי מוערך של כמה אלפי דולרים. זאת כאות הוקרה על 10 שנות עבודתן בחברה, שרומשטיין חוגגת באפריל ושילה בנובמבר. גם חני לווין, מי שהיתה מזכירתו האישית של רהב כ-15 שנים, קיבלה בעבר שעון יוקרתי.



זרקו אותה



מאזיניה הקבועים של הפסיכולוגית ורדה רזיאל-ז'קונט התאכזבו כאשר נודע להם כי הנהלת 103FM רדיו ללא הפסקה, שבו היא משדרת, החליטה להפסיק את עבודתה בתחנה דקות ספורות לפני עלייתה לשידור ביום ראשון. במקום תוכנית הייעוץ הקבועה של ז'קונט, שאותה הנחתה בתשע השנים האחרונות, שודר לקט, ופורום התוכנית בתחנה הוצף בתגובות מאזינים מופתעים. ז'קונט הודיעה בדצמבר 2007 לרדיו ללא הפסקה כי היא מתכוונת לעזוב את התחנה עם סיום תקופה העסקתה במאי 2008, וכי תצטרף לשורותיו של ארקדי גאידמק בתחנת הרדיו 99 שבבעלותו. התחנה לא המתינה עד למאי, והחליטה לסיים את תפקידה כבר השבוע.



לנעליה של ז'קונט תיכנס כבר ביום שישי הקרוב מיכל דליות - "סופר נני הישראלית" - שתייעץ בנושאי הורות. סגנונה של רזיאל-ז'קונט היה שנוי במחלוקת לעתים בשל תשובותיה התקיפות והביטוי "תזרקי אותו", שנהפך לסימן ההיכר שלה.



מרדיו 103FM נמסר בתגובה:



"ורדה רזיאל-ז'קונט הודיעה להנהלת התחנה כי קיבלה הצעה לשכר משולש מרדיו גאידמק, ולכן החליטה לעזוב. בכך לא איפשרה לרדיו לממש את אופציית ההארכה שהיתה נתונה לו, והפרה את החוזה. היום, 60 יום לפני תום החוזה ובהתאם להוראותיו, הוחלט להפסיק את ההתקשרות מולה. אנו מאחלים לה בהצלחה".



מרזיאל-ז'קונט לא התקבלה תגובה עד לסגירת הגיליון.



עוברים



משה ריינס מונה לסגן נשיא פיתוח עסקי ומנהל קבוצת שיתופי פעולה אסטרטגיים בסנדיסק. קודם שימש כסגן נשיא פיתוח עסקי בחטיבת ה-Audio Video ולפני כן כסגן נשיא לפיתוח עסקי באם סיסטמס, לפני רכישתה על ידי סנדיסק.



ד"ר הגר גרייף מונתה למנהלת מדעית בחממת את"י. בתפקידה הקודם שימשה מנהלת מו"פ בחברת HPBM, חברת מיקור חוץ לביצוע ניסויים פרה-קליניים.



קובי בן עמי מונה למנכ"ל חטיבת מעלות מקבוצת זריחה תעשיות, המתמחה בהזרקות פלסטיק מתקדמות. בתפקידו הקודם שימש מנהל תפעול וסגן מנהל בחטיבת הייטקס מחברת תפרון.



אשר גליקמן התמנה למנכ"ל משותף בחברת MPL. גליקמן שימש בעבר משנה למנכ"ל וסמנכ"ל חברת מידות למדידה וסקרים מוניציפליים.



גיא תדמור מונה למומחה תקשורת וטכנולוגיה בחברת סנסקום. בתפקידו האחרון שימש מנהל תחום בחברה.



שמעון שחם מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת תדירגן. כיהן בעבר כמנכ"ל חברת התכוף ומנכ"ל פלירג.



אמיר הלה מונה לסמנכ"ל שיווק של חברת קווי חופשה. הלה היה ממקימי חברת ישראייר ושימש מנהל השיווק שלה מיום הקמתה ועד למינוי הנוכחי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully