וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר "מגדל שוקי הון" מרגיע את המשקיעים

שרית מנחם

18.3.2008 / 9:50

בית ההשקעות הישראלי מוחזק ב-50% על ידי בנק ההשקעות בר סטרנס, שקרס אמש ב-84% לאחר שנקלע למשבר נזילות

"בפוסט הזה אני אספר לכם הקוראים והלקוחות שלנו על מה שמתרחש אצלנו במגדל שוקי הון ולעזור לכם להפיג את החששות", כתב דן ללוז, יו"ר מגדל שוקי הון, בבלוג MONEY TALKS שהשיקה החברה בשבוע שעבר.

הצורך של ללוז להרגיע את המשקיעים הגיע לאחר שבתחילת השבוע נודע כי בנק ההשקעות האמריקאי בר סטרנס עומד לפני פשיטת רגל. בר סטרנס מחזיק ב-50% ממגדל שוקי הון. אתמול נודע כי ג'י פי מורגן, הבנק השני בגודלו בארה"ב, ירכוש את בר סטרנס תמורת 240 מיליון דולר בלבד.

"טרם הרכישה של ג'י פי מורגן את בר סטרנס, חלק מלקוחותינו היו מודאגים מההתרחשויות", כותב ללוז בבלוג למשקיעים. "שינויים אלו בבעלויות לגביי מגדל שוקי הון לא אמורים לשנות במאומה את מצבכם כלקוחות מגדל שוקי הון למגדל שוקי הון שלנו יש הון עצמי בהיקף של כחצי מיליארד שקל ואנחנו אחד מהגופים הפיננסיים היציבים ביותר במשק הישראלי. נכון ששימוש בו לא נידרש כעת ואין צורך בחוסן של ההון העצמי הזה, אבל רק לטובת הרגעת הרוחות, המספרים האלה מבהירים כי אנו אחת מחברות ההשקעות עם החוסן הפיננסי החזק ביותר בשוק הישראלי".

עוד מציין ללוז כי מגדל שוקי הון זוכה לגב עוצמתי של החברה האם מגדל ביטוח, "שהיא חברה עם חוסן פיננסי רב" ונחשבת לאחת הקבוצות החזקות במשק הישראלי. מגדל ביטוח עצמה חברת בת של ענק הביטוח האירופאי ג'נרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully