וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון 018 רכשה מטיב טעם את רובומטיקס תמורת 44 מיליון ש'; רובומטיקס מחזיקה בתדיראן טלקום

אילאיל יהב

18.3.2008 / 11:17

הרכישה תאפשר לאקספון להציע סל פתרונות רחב ללקוחותיה



חברת שבבעלותם של עמית ברגר וקובי טרייביטש, דיווחה אתמול על מכירת חברת רובומטיקס טכנולוגיות שבבעלותם לחברת אקספון 018 תמורת 44 מיליון שקל.



לפי ההסכם, יתרת ההון של החברה (ושל התאגידים בשליטתה) ישמש בסיס לסכום הרכישה. בדיקת הנאותות היא למעשה זאת שתכריע. במידה שיתגלו שינויים לרעה ביתרת ההון בסכום שמעל ל-500 אלף שקל, תהיה זכאית אקספון להקטין את סכום הרכישה בהתאם. אם יתגלו שינויים בסכום של מעל ל-4 מיליון שקל, יוכלו שני הצדדים לחזור בהם מקיום העסקה.



העסקה תתבצע בשלושה שלבים. בשלב הראשון, תשלם אקספון כ-15.5 מיליון שקל במועד השלמת העסקה. בשלב השני תשלם אקספון כ-15.5 מיליון שקל עד ה-20 בנובמבר 2008, ושאר הסכום (כ-13 מיליון שקל) ישולם עד ל-1 בנובמבר 2009. טיב טעם התחייבה שלא לבצע שום פעולה מהותית בחברה מבלי להתייעץ באקספון ולקבל את הסכמתה לכך.



עיקר עיסוקה של אקספון 018 הוא בשוק השיחות הבינלאומיות, אך בחודש הבא עתידה החברה להיכנס לשוק הטלפוניה הביתית כמפעילת voice on broadband, אז תשמש גם כספקית אינטרנט. חברת רובומטיקס מחזיקה בתדיראן טלקום, ורכישתה תאפשר לאקספון להציע סל פתרונות רחב למגזר העסקי. בעבר, ניהלה בזק בינלאומי מגעים לרכישת אקספון במחיר של כ-15 מיליון דולר אך העסקה לא יצאה לפועל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully