וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת מציע: סלולר על פס רחב

אמיתי זיו

18.3.2008 / 17:58

אטיאס שנאם בכנס המי"ל התייחס לכניסת שחקן חדש לתחום הסלולר, יאפשר תעריף נמוך באופן משמעותי ללקוח

שר התקשורת פתח את נאומו בכנס המי"ל בהטלת פצצה: תקשורת סלולרית VOB. "אני רוצה להציע רעיון: לעשות VOB על הסלולר. הייתי לאחרונה בארה"ב וקיבלתי את התעריפים ללקוח של שירות כזה: נמוך באופן משמעותי והמפעיל הסלולרי החדש לא צריך לפרוס תשתיות".

הכוונה היא לכניסת שחקן חדש לתחום הסלולר, שישתמש באנטנות של החברות הסלולריות, אבל לא ישתמש בתשתית רשת הליבה של חברות הסלולר, אלא בתשתית האינטרנט בתור תשתית תעבורת השיחות. חברת 012 סמייל מיישמת עיקרון דומה בתקשורת נייחת.

"יש מפעילים בארה"ב שמציעים את השירות ב-50 דולר לחודש ומעניקים שיחות חופשי ללא הגבלה לכל יעד", הסביר השר, "זה יותר חזק ממודל של מפעיל וירטואלי (MVNO), כי המעפיל הווירטואלי הוא רק סוכן של דקות".

השר חזר ודיבר על שתי רפורמות צרכניות: הראשונה היא הפרדת רכישת המכשיר הסלולרי מרכישת דקות שיחה. "למרות שזה יוצר הנחה ללקוח - אין ארוחות חינם", אמר השר, כשהוא מכוון להתחייבות הארוכה שאליה נכנסים הצרכנים עם רכישת מכשירים סלולריים.

אטיאס דיבר גם על כך שחוזה ההתקשרות עם החברות הסלולריות לא צריך להיות חד-כיווני: "אין הגיון שהחוזה הוא חד צדדי, שהחברה יכולה להעלות מחירים אבל הלקוח לא יכול לעזוב. אין דבר כזה, למשל, בחוזה שכירות דירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully