וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו משדרת אופטימיות

מיכל רמתי

18.3.2008 / 23:03

ענקית האינטרנט המחוזרת, צופה כי תעלה על תחזיות האנליסטים ב-3 השנים הקרובות, חזרה על תחזיותיה לשנה הנוכחית

ענקית האינטרנט יאהו צופה כי תעלה על תחזיות האנליסטים ב-3 השנים הקרובות: החברה מתכוונת להכפיל את תזרים המזומנים שלה עד 2010, וחזרה על תחזיותיה לשנה הנוכחית.

יאהו פירסמה היום תוכנית מלחמה ל-3 השנים הקרובות. החברה מקווה כי התוכנית החדשה תסייע לה לעלות על תחזיות וול סטריט, ותשכנע משקיעים כי ניסיון ההשתלטות של מיקרוסופט מעריך את שווי החברה נמוך מדי.

מניות יאהו מזנקות בוול סטריט ב-5.3% כעת, למחיר 27.22 דולר למניה. מיקרוסופט הגישה הצעת רכש עוינת ליאהו ב-1 בפברואר, והעריכה את שווייה ב-44.6 מיליארד דולר, או 31 דולר למניה. בינתיים ירד שווי ההצעה, ומיקרוסופט לא הראתה כל כוונה להמתיק את הצעתה על מנת להצליח בהשתלטות.

לפי התוכנית, שהוצגה לראשונה לדירקטוריון בדצמבר, יאהו מעריכה כי תכפיל את תזרים המזומנים התפעולי שלה עד 2010 ל-3.7 מיליארד דולר. כמו כן מתכוונת החברה להגדיל הכנסותיה, לא כולל תשלומים שהיא מעבירה לחברות אחרות, ל-8.8 מיליארד דולר.

התחזיות מבוססות על שיעורי צמיחה בהכנסות ובתזרים המזומנים שעולים על תחזיות של 6 אנליסטים עבור 2009 ו-2010. יאהו גם חזרה על תחזיותיה עבור הרבעון הנוכחי ושנת הכספים 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully