וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לחופשת החלומות שלכם: מרגריטה לצד צבי ענק באיי סיישל ושחייה בלגונה הכחולה בפיג'י

עירית רוזנבלום

19.3.2008 / 10:53

אם מאסתם ביעדים השגרתיים לחופשת פסח - חופים פראיים, אתרי צלילה ובתי מלון מושקעים הם רק חלק מהתענוגות המחכים באיים האקזוטיים בעולם ■ בדקנו היכן נמצאים היעדים המומלצים וכמה תעלה לכם החופשה



האיים המלדיוויים



היכן: יותר מ-1,200 איים שוכנים דרומית מערבית לקצה הדרומי של תת היבשת ההודית. שדה התעופה נמצא בעיר מאלה (Male), וממנו מגיעים לבתי המלון בסירות מירוץ או במטוסים ימיים. בכל אי יש בית מלון אחד.



למה דווקא לשם: אם אתם חובבי צלילות, באיים המלדיוויים יש מגוון עשיר של אתרי צלילה, דגה מגוונת וחופים מרהיבים. בבתי המלון החדרים עומדים על כלונסאות מעל המים, ובחלק מהחדרים יש ריצפת זכוכית שמאפשרת לצפות בדגים.



כמה עולה: ימבטבע מציעה טיסה ושבעה לילות במבחר בתי מלון במחיר של 2,150 דולר לאדם. ? אופיר טורס מציעה טיסה ושבעה לילות בבית מלון ארבעה כוכבים, במחיר של 2,350 דולר לאדם. ? וואלה! טורס מציעה טיסה, שישה לילות בבית מלון חמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון ולילה אחרון בסרי לנקה ב-2,210 דולר לאדם. ? עולם אחר מציעה טיסה ושבעה לילות במלון פרדייס איילנד ריזורט ב-2,535 דולר.



סרי לנקה



היכן: ליד החוף הדרום מזרחי של תת היבשת ההודית.



למה דווקא לשם: עשיר במים, נופים, בעלי חיים ייחודיים ונוף תרבותי עשיר ומגוון. לאורך חופיו הלבנים פזורים בתי מלון ואתרי נופש מעולים רבים, לצד אזור הררי שבו שמורות טבע עשירות במפלי מים, יערות וביצות שבהן מסתובבים חופשי פילים, קופים ובעלי כנף צבעוניים. כל אלה על רקע מטעי תה ירוקים המגודלים בטרסות המשתרעות מאופק לאופק, שיחי תבלין וערוגות פירות וירקות המעטרות את בתי הכפרים הציוריים.



כמה עולה: טופ נתור מציעה טיסה, טיול של שמונה ימים ולינה בבתי מלון מיוחדים בחצי פנסיון, החל ב-1,850 דולר לאדם. ? עולם אחר מציעה טיסה עם טיול במשך 11 יום כולל מלונות ב-2,185 דולר. ? אשת טורס מציעה חבילת נופש הכוללת טיסות ושבעה לילות במלון עדן ארבעה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, החל ב-1,370 דולר לאדם. ? ימבטבע מציעה חבילות החל ב-1,290 דולר כולל טיסות, שבעה לילות וארוחות בוקר.



איי קוק



היכן: ארכיפלג בן 15 איים בדרום האוקיינוס השקט הממוקם בין טהיטי (פולינזיה הצרפתית) לטונגה. כל הטיסות הבינלאומיות נוחתות באי הבירה רארוטונגה.



למה דווקא לשם: האיים עשירים בחופים לבנים, עצי קוקוס, ג'ונגלים, מערות לצלילה ותרבות ריקודים מיוחדת. ב-2006 צולמה העונה ה-13 של תוכנית "הישרדות" האמריקאית, באי איטוטקי שבאיי קוק.



כמה עולה: אלדין טרוול מציעה מלון נופש ברמת חמישה כוכבים דה-לוקס (Pacific Resort) באתר הנופש היוקרתי היחיד באיים. החדרים במבני בונגלו ניצבים לבדם על שפת הים, במחיר שמתחיל מ-2,730 שקל ללילה בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר. הבעיה המרכזית היא שאין טיסות ישירות מישראל לאיים. הטיסה היא דרך ניו זילנד ויכולה להגיע למחיר של 3,000 דולר.



זנזיבר - אי התבלינים



היכן: שני איים מרכזיים ועוד מספר איים קטנים מול חופיה של טנזניה.



למה דווקא לשם: באי תמצאו תערובת עשירה של תרבויות ואקזוטיקה, אפשרויות רבות לצלילה בריפים עוצרי נשימה באתרים שונים.



כמו כן, תוכלו לבקר ביער הקופים, לצאת לשיט עם דולפינים, לבקר באי הצבים, לצלול, ועוד מגוון הרפתקאות יחודיות. אפשרות נוספת היא לבקר במטעי התבלינים והפירות בחוות המקומיות.



כמה עולה: ימבטבע מציעה החודש חבילה הכוללת טיסות ושבעה לילות בבית מלון חמישה כוכבים - Ras Nungwi - על בסיס חצי פנסיון, בכ-2,000 דולר. ? אופיר טורס מציעה חבילה הכוללת טיסה ושבעה לילות בבית מלון ארבעה כוכבים ב-1,450 דולר לאדם, ו-2,540 דולר בעבור בית מלון חמישה כוכבים.



בורה בורה



היכן: כ-260 ק"מ צפונית מערבית לעיר הבירה של פולינזיה הצרפתית - פפטה - השוכנת בטהיטי.



למה דווקא לשם: הר געש טבוע במקום ולכן הוא משופע בלגונות מדהימות ביופיין.



כמה עולה: אלדין טרוול מציעה שהות מלון Bora Bora Nui היוקרתי השוכן במפרצון על חוף פרטי ושמור בטהיטי, כולל 120 סוויטות-בונגלוס מפוארות, המושכות אליהם לא מעט מפורסמים. בבונגלוס הממוקמים על המים אפשר להלך על ריצפה עשויה מזכוכית המאפשרת צפייה על ריפים ועל החי והצומח במים. הטיפול בספא כולל טיפול עם פרחי האי, קרצוף הגוף בקוקוס אקזוטי ומסאז' בכל הגוף. מחיר: החל ב-3,510 שקל ללילה לחדר.



אין טיסות ישירות לאי מישראל. אפשר לטוס לניו יורק בכ-650 דולר הלוך ושוב, מניו יורק לפפיאטה-טהיטי עם אייר טהיטי במחיר של 788 דולר ומשם לבורה בורה ב-150 יורו (לשני הכיוונים). המסע הזה יעלה בסך הכולל כ-1,676 דולר.



איי סיישל







היכן: קבוצה של כ-115 איים באוקיאנוס ההודי, מזרחית לחופי אפריקה. שלושת האיים המרכזיים הם מאהה, פראלין ולה דיג.



למה דווקא לשם: מגוון של בעלי חיים, אוכלוסיות ציפורים ודגה ידועה בעושרה, צבי ענק, מבנים קולוניאליים יפהפיים, בתי קזינו וארוחות קריאוליות משובחות. אפשרויות תעבורה שונות בין האיים מעצימות את החוויה.



כמה עולה: מדרפט ספיריט מציעה טיסה ישירה וחמישה לילות בבית מלון ארבעה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, החל ב-1,250 יורו לאדם בחדר זוגי. ? אופיר טורס מציעה טיסה ושבעה לילות לינה בבית מלון ארבעה כוכבים ב-2,050 דולר לאדם בחדר. ? וואלה! טורס מציעה טיסה ישירה לאיים וחמישה לילות בבית המלון Auberge d'Anse Boileau, הממוקם בכפר הדייגים, עם תשעה בונגלוס בלבד הצופים לים. המחיר הוא 1,200 יורו לאדם.



קו צ'אנג



היכן: האיים ממוקמים במפרץ תאילנד, כ-300 ק"מ דרומית מזרחית לבנגקוק, וכוללים את האיים המיושבים קו מאק, קו קוד וקו צ'אנג, הגדול משלושתם.



למה דווקא לשם: שרשרת האיים בשמורת הטבע קו צ'אנג מוכרת למעטים, ולכן היא עדיין שומרת על אופיה הבתולי. עיקר הפעילות באזור כוללת מנוחה, צלילה, אכילה ורביצה על החוף. באי קו צ'אנג אפשר ליהנות גם מטיולי ג'יפים למפלים במרכז האי ורכיבה על פילים בחוות הפזורות בין החופים.



כמה עולה: מחלקת טיולי יוקרה פרטיים של חברת BTC מציעה חבילה הכוללת טיסות אל על ישירות לבנגקוק ושלושה לילות בקו צ'אנג, בווילות DLX שבמלון Aiyapura - בית מלון חמישה כוכבים על חוף פרטי המוקף בעצי קוקוס ומרחבי דשא, הכולל גם מקלחון חיצוני המעניק תחושה של רחצה בג'ונגל פראי בלב הטבע. המחיר מתחיל ב-1,700 דולר לאדם.



איי פיג'י



היכן: מדינת איים בארכיפלג בדרום האוקיינוס השקט. האי המרכזי הוא ויטי לבו, שבו שוכנת הבירה סובה.



למה דווקא לשם: האי משמש כנקודת מוצא לטיולים של יום אחד באיים הקטנים שבסביבה, לסיורים במערות שבאזור האי וביער הגשם. כמו כן, מספק האי אפשרות לחופשה רגועה בחופים שקטים ויפים, חולות לבנים ונופים מרהיבים. כמו כן תוכלו ליהנות משוניות אלמוגים מהיפות בעולם, בחופים ששמשו תפאורה לסרט "הלגונה הכחולה".



כמה עולה: אלדין טרוול מציעה לינה בבית מלון חמישה כוכבים דה-לוקס - Outrigger on the Lagoon Fiji, הממוקם בחוף האלמוגים בוויטי לבו, נקודה ציורית עם מי טורקיז צלולים. המחיר מתחיל ב-1,160 שקל ללילה לחדר זוגי.



מאחר שאין טיסות ישירות מישראל לאיים, הכרטיס הזול ביותר בתחילת אפריל מתל אביב לפרנקפורט, משם ללוס אנג'לס ומשם לאיים יעלה כ-3,170 דולר.



מאוריציוס



היכן: באוקיינוס ההודי מול חופי אפריקה.



למה דווקא לשם: למרות היותו יעד תיירות מבוקש על ידי אצולת הממון האירופית, האי שומר על מתכונת רומנטית ואפשר להתענג בו על מלונות פאר, חופים נהדרים, אתרי צלילה, דיונות, אתרי טבע ונוף, גנים בוטניים, כפרי נופש, שרידים של קהילה יהודית ובית עלמין יהודי.



כמה עולה: אופיר טורס מציעה חבילה הכוללת טיסה ושבעה לילות בבית מלון ארבעה כוכבים במחיר של 2,800 דולר. ? להגיע רחוק מציעה חבילה שמחירה מתחיל ב-2,000 דולר לאדם בחדר זוגי ומגיע ל-3,575 דולר, הכוללים חמישה לילות בבית מלון וטיסות מישראל עם אייר מאוריציוס בשילוב עם אל על דרך יוהנסבורג או פאריס. בתוספת מחיר ניתן לטוס גם דרך יעדים אחרים באירופה. מחירי החבילות תקפים עד ה-30 באפריל 2008, כלומר כולל את חג הפסח. ? ימבטבע מציעה חבילה של טיסה ושבעה לילות על בסיס חצי פנסיון ב-2,310 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully