וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת רפאל סיימה את 2007 ברווח נקי בסך 137 מיליון שקל

אורה קורן

19.3.2008 / 11:25

מכירות החברה עמדו על כ-5.3 מיליארד שקל



חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות סיימה את שנת 2007 ברווח נקי של 137 מליון שקל (34 מליון דולר) ועם צבר ההזמנות עומד על כ-8.6 מיליארד שקל. מכירות החברה עמדו על כ-5.3 מיליארד שקל.



מרפאל נמסר, כי כ-65% מצבר ההזמנות של החברה מיועדות ליצוא ולפיכך, המשך שחיקת שער החליפין של הדולר, פוגע בתוצאות הכספיות של החברה.



עוד נמסר, כי שנת 2007 התאפיינה בעיקר בחיזוק היכולות והתחומים המרכזיים בחברה, במתן פתרונות מערכתיים חדשניים ללקוחותיה בארץ ובעולם ולחיזוק חברת RDC (המשותפת עם אלרון של אי.די.בי) העוסקת באזרוח טכנולוגיות ביטחוניות.



רפאל נבחרה במהלך השנה שחלפה להוביל שני פרויקטים מרכזיים בתחום ההגנה האווירית: "כיפת ברזל" - מערכת הגנה מפני רקטות וטילים קצרי טווח ומערכת "שרביט קסמים" להגנה מפני טילים לטווח הבינוני, בשיתוף עם חב' רייתאון האמריקאית.



בנוסף, במהלך שנת 2007 ביצעה החברה תהליך עמוק ומקיף לבחינת קווי הפעילות וגיבוש האסטרטגיה העסקית של החברה, שתאפשר לה לממש את המחויבויות הלאומיות שלה, להשיג את יעדיה העסקיים ולשמר את ההון האנושי המצוי בה. כתוצאה מתהליך זה עברה החברה לעבוד במבנה ארגוני של שלוש חטיבות והחליטה על הקמת אגף חדש לפיתוח עסקי שירכז את פעילויות המיזוגים והרכישות.



האלוף (במיל') ידידיה יערי, מנכ"ל רפאל, אמר כי: התהליך המבני-ארגוני שעברה רפאל מאפשר לחברה להמשיך להציע ללקוחותיה בארץ ובעולם מגוון רחב של יכולות ומוצרים בקדמת הטכנולוגיה, גם על ידי השקעות ניכרות במחקר ופיתוח. יערי העריך, כי יימשך השיפור בתוצאות העסקיות של החברה כתוצאה מכניסה לתחומי פעילות חדשים, מיזוגים, רכישות ושיתופי פעולה בינלאומיים.



האלוף (במיל') אילן בירן, יו"ר דירקטוריון רפאל, אמר כי: רפאל חברה ייחודית המשלבת בין היותה "מעבדה לאומית" בעלת תרומה מכרעת לביטחון המדינה, לבין חברה עסקית אשר מפתחת ומייצרת מערכות לחימה מתקדמות הן לישראל והן לשווקים הבינלאומיים. לדבריו, מעל מחצית התוצר של רפאל הוא ליצוא ועליה לבסס צמיחתה על השווקים הבינלאומיים.



בירן הוסיף כי על מנת להבטיח את חוסנה וצמיחתה של החברה, עליה לשפר את הרווחיות של פעילותה, ולהעמיק פעילותה השיווקית-עסקית בחו"ל.



חב' רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה"ל ומערכת הביטחון, תוך בסוס חוסנה הכלכלי ע"י פעילות בשוק הבינלאומי.



החברה מציעה היום ללקוחותיה פתרונות חדשניים בחזית הטכנולוגיה העולמית, בהם מערכות תת-מימיות, אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות וגמור במערכות בחלל.



חברת רפאל הינה המעסיק התעשייתי הגדול ביותר בצפון הארץ, מונה למעלה מ-5000 עובדים ומעסיקה קבלני משנה וספקי שירותים רבים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully