וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטים מאוכזבים מדו"חות מגדל: הצמיחה נובעת בעיקר מצמיחה כללית במשק

אתי אפללו

19.3.2008 / 12:10

אכזבה נוספת: החלטת מגדל שלא לפרסם את הערך הגלום בתיק ביטוח החיים שלה - ה-E.V



למרות הרווחים הנאים, האנליסטים דווקא לא יצאו מגדרם נוכח הדו"חות שפירסמה חברת הביטוח הגדולה בישראל- מגדל. הסיבה הראשונה לאכזבה - היא החלטת מגדל שלא לפרסם את הערך הגלום בתיק ביטוח החיים שלה - ה-E.V - למרות שבכוונתה היה לפרסם את ה-E.V.



למגדל יש את תיק ביטוח החיים הגדול בשוק. האנליסט אלון גלזר, מלידר שוקי הון, מציין כי: "כצפוי החברה מציגה צמיחה בפעילות (גידול בפרמיות של 7.8% בביטוח חיים ו-7.2% בביטוח כללי) הנובעת בעיקר מהצמיחה במשק. בנוסף, החברה נהנית מהתהליכים החיוביים של הצמיחה הכוללים את הקטנת הפדיונות והביטולים". לגבי הרבעון הרביעי מציין גלזר כי "רווח של 154 מיליון שקל ברבעון, מייצג מכפיל 8.9 עבור מגדל, ומדובר במכפיל נמוך הממחיש לדעתנו את המחירים הזולים בהן נסחרות חברות הביטוח".



גלזר מציין שמגדל הינה חברת הביטוח שירדה הכי פחות מתחילת השנה (12.9%) לעומת ירידה ממוצעת של למעלה מ-30%. הדבר אמנם מקטין קצת את האטרקטיוויות של מגדל בהשוואה ליתר החברות.



גלזר מציין לסיכום כי: "המניה אמנם זולה, אולם הירידות המתונות מתחילת השנה הופכות אותה לקצת פחות מעניינת בהשוואה ליתר המניות בסקטור".



האנליסט מאיר סלייטר מפריזמה מציין כי: "מדובר בדו"ח מעט חלש המבליט את תלות החברה בהתרחשויות בשוק ההון, עובדה אשר לא מבשרת טובות לקראת 2008. אנו מורידים את מחיר היעד למניית מגדל ל-7.5 שקל (מחיר קודם 8.6 שקל) ומשאירים את המלצתנו למנייה על קנייה לאור הדיסקאונט בו היא נסחרת, 43% לעומת מחיר היעד החדש".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully