וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: משווקים שיחדו את מנכ"ל מפעל הפיס לשעבר יעקב ברדוגו

יהונתן ליס

20.3.2008 / 8:38

המשטרה חוקרת האם בכירים קיבלו שוחד תמורת זיכיון להפצת כרטיסים; בין הנחקרים גם עמרי שרון



שלושה משווקים אזוריים של מפעל הפיס נעצרו בחשד שנתנו שוחד בתמורה לזכיונותיהם. על פי החשד, השלושה, אלון אלרואי, חיים גולן ורפי דיין, שילמו סכומי כסף לעו"ד יעקב ברדוגו, שכיהן בעבר כמנכ"ל מפעל הפיס, וזה פעל כדי להסדיר עבורם את קבלת המכרזים, כשלא כיהן בתפקיד.



במקביל נעצר אתמול גם הפעיל הפוליטי גמליאל (גומא) חסין, כחשוד בפרשה.



אתמול הובאו שלושת המשווקים להארכת מעצר, ובמהלך הדיון המשפטי הוחלט להאריך את מעצרם בשלושה ימים נוספים.



על פי "ידיעות אחרונות", המשטרה מתכוונת לחקור גם את עמרי שרון. על פי החשד הועבר השוחד לבכירי מפעל הפיס באמצעות חברי הליכוד, בהם גם שרון.



חקירת המשטרה החלה לפני כשנה במעקב אחר גמליאל חסין, עובד בנמל אשדוד שהיה מגיע לעבודה עם רכב יגואר. המשטרה גילתה שהוא מקושר לעמרי שרון וכן מקושר ליעקב ברדוגו. במהלך המעקב, עלה החשד כי חסין וברדוגו היו מעורבים ב-2004 במכרז לקבלת זכייניות להפצת כרטיסי פיס עוד התברר כי הוא מקושר עם מפיצי ההגרלות מפעל הפיס, שאחד מהם הוא אלון אלרואי, מפיץ של מפעל הפיס, ומקושר למרכז הליכוד, והתפרסם לאחרונה כשנחקר בפרשת אסי אבוטבול.



על פי החשד, חסין סייע לאלרואי, לגולן ולדיין בכדי לזכות בזיכיון על ידי הפעלת קשריו עם עמרי שרון ואנשיו במפעל הפיס. עוד התברר כי עו"ד ברדוגו קיבל המחאות מאלרואי, דיין וגולן, לאחר זכייתם במכרז. וכמו כן, שברדוגו עצמו העביר כספים לבכירים במפעל הפיס תמורת הזכייה במכרז, ביניהם גם היו"ר לשעבר שמעון כצנלסון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully