וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר החגיגה שלשום שב הנדל"ן אתמול לירידות: דלק נדל"ן צנחה בכ-10% לאחר שטיפסה בשיעור דומה שלשום

מיכאל רוכוורגר

21.3.2008 / 11:21

כלכלית ירושלים מחקה אתמול עליות של כ-6% משלשום



לאחר ששלשום טיפס מדד הנדל"ן 15 בכ-5%, הפיח הדבר רוח חיים בקרב המשקיעים בענף זה אשר נפגע בצורה הקשה ביותר ממהמפולת שמתרחשת בשווקים, והיו כאלה שהביעו אופטימיות כי מעתה ואילך יחלו מרבית מניות חברות הנדל"ן בתהליך התיקון המיוחל.



אלא שהמשקיעים התבדו, ואתמול שבו מרבית המניות להיסחר בצבע האדום ומדד נדל"ן 15 איבד כ-2.3%. מי שהובילה את הירידה היא מניית שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, ובניהולו של איליק רוז'נסקי, אשר לאחר שזינקה שלשום בכ-11%, צנחה אתמול בשיעור דומה.



גם שבשליטת אליעזר פישמן, שבה לאבד גובה אתמול, אחרי שזינקה בכ-6% שלשום. המגמה השלילית אתמול לא פסחה על מניות של מוטי זיסר, של ארקדי גאידמק, של נתן חץ, של נוחי דנקנר ואחרות.



מניות של מספר חברות גדולות המשיכו גם אתמול את המגמה החיובית משלשום, בהן של חיים כצמן ודורי סגל, של גרשון זלקינד ו של יוסף גרינפלד, אבנר שנור ואיתן רכטר.



עם זאת יש לזכור, כי השקעות בכלל ובענף הנדל"ן בפרט, הן עסק לטווח ארוך, ומשקיעים בעלי אורך רוח, אשר יידעו לנצל את ההזדמנויות שנוצרו בשווקים ולאתר חברות אטרקטיוויות הטומנות בחובן פוטנציאל עלייה לא מבוטל הנסחרות כיום במחיר נמוך משמעותית משוויין הכלכלי, יוכלו לצאת בעתיד מורווחים מהמהלך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully