וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבינטקס סיימה את 2007 עם זינוק של 370% בהכנסות

יורם גביזון

23.3.2008 / 7:19

צבא ארה"ב הזמין מברטק 920 אמבולנסים ב-94 מ' ד'



חברת רבינטקס תעשיות, העוסקת בייצור ושיווק מוצרי מיגון צבאיים, ומצויה בשליטת קבוצת אינספייר השקעות של אבי ורטהיים, כיכבה בשבוע האחרון בעיתונות הכלכלית.



רבינטקס סיימה את 2007 עם גידול של כ-370% בהכנסות לעומת 2006, כאשר הכנסותיה בשנה החולפת הגיעו ל-519 מיליון שקל. החברה הבת ברטק שנרכשה לפני כשנה בכ-43 מיליון דולר, תרמה כ-60% להכנסותיה השנתיות של רבינטקס.



בתוך כך נודע כי ברטק קיבלה הזמנה מהצבא האמריקאי לאספקת 920 אמבולנסים, בהיקף כולל של כ-94 מיליון דולר. ההזמנה אמורה להיות מסופקת עד לרבעון השני של 2009. מדובר בהזמנה מהותית לחברה, שכן ברטק תהווה ספק ישיר עבור מנהל הרכש של הפנטגון, וזאת בניגוד להזמנות הקודמות של החברה, שבמסגרתן שימשה החברה ספק משנה לחברות קבלניות ביטחוניות גדולות, בהן אינטרנשיונל, איי.אם ג'נרק, לוקהיד מרטין וריית'יאון.



יואב בורגן, אנליסט בלידר שוקי הון, ציין כי עסקה זו שונה מאחרות מבחינת בסיס הלקוחות הנוכחי של רבינטקס, אך הוסיף כי על החברה מוטלת עדיין החובה לחדש את הסכם המסגרת עם הלקוח המהותי ביותר שלה, יצרנית המשאיות אינטרנשיונל. בלידר שוקי הון מותירים את מחיר היעד למניית החברה על 40 שקל, הגבוה בכ-86% ממחירה בשוק.



בנוסף מתברר, כי לפני כחודש זכתה רבינטקס בהזמנה של משרד הביטחון לאספקת 76 אלף קסדות, תמורת כ-60 מיליון שקל, שאמורות להיות מסופקות למשך ארבע שנים.



אהוד גנני, שנכנס לתפקיד מנכ"ל רבינטקס בתחילת השנה במקומו של רון גפני, קיבל מרבינטקס כתבי אופציה הניתנות להמרה ל-400 אלף מניות החברה. אלה מהוות כ-2.95% מהון המניות של רבינטקס. הערך הכלכלי של כתבי האופציה האלה, לפי נוסחת בלאק אנד שולס, הוא 2.61 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully