וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אוף אמריקה עלול לרשום הפרשות של 6.5 מיליארד דולר ברבעון הראשון

סוכנויות הידיעות

23.3.2008 / 10:15

בלומברג: למרות ההפרשות - הוא עשוי שלא להשתמש בהן



בנק אוף אמריקה - הבנק השני בגודלו בארה"ב לפי נכסים - עלול לרשום הפרשה בסכום שיא של 6.5 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2008. זאת בכדי לכסות על הפסדים עתידיים מהשקעות בשוק הדיור ומהשקעות בשוק המשכנתאות - כך אמר האנליסט ריצ'ארד בואב (Bove) מבנק ההשקעות פאנק זיגל לסוכנות הידיעות בלומברג.



בואב אמר כי מידת ההפסדים תלויה בהתפתחות הכלכלה האמריקאית ושוק הדיור. עם זאת, אמר האנליסט כי הבנק ידווח על השגים חזקים בתחום הסחר במניות ועדיין ירשום רווח. התוצאות הכספיות של בנק אוף אמריקה יפורסמו ב-21 באפריל.



"כרגע איני רואה הידרדרות בכלכלה האמריקאית לרמה שתיאלץ את הבנק להשתמש בהפרשה הגדולה הזו", כתב בואב - שהמלצתו למניית הבנק עומדת על "קנייה". "זאת, בשל האמונה בשינוי בערכו של הדולר אשר תביא לצמיחה ובשל השפעות צעדי הפדרל ריזרב להאצת הצמיחה בארה"ב".



בואב צופה כי בשנת 2008 רווחי הבנק יסתכמו ב-2.98 דולר למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 3.81 דולר למניה. רווחי הבנק צפויים לעמוד ב-2009 על 3.96 דולר למניה לעומת 4.3 דולר למניה. ב-2010 הרווחים יעמדו על 4.78 דולר למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 4.93 דולר למניה.



בנוגע לדיור בארה"ב, לטענת בואב, הוא הופך לאפשרי מבחינה כספית בהסתמך על מחקר של חברת SMR - הגורס כי ירידת ערך הבתים בארה"ב יישרה קו בין מחירי הבתים ובין המשכורות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully