וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אלכסנדר - לשנה הבאה בירושלים?

TheMarker

23.3.2008 / 11:05

מי הגיע לחגיגת בר המצווה המפוארת שערך קובי אלכסנדר לבנו ירדן בווינדהוק, בירת נמיביה? ■ היכן הלין מייסד קומברס ונשיא החברה לשעבר את האורחים המכובדים? ■ מה הקשר בין נמרים, זברות, רני רהב, כרמל ורניה ויורם באומן? ■ והאם האיש שנמלט מארה"ב בע



לאחר שנתיים בנמיביה, חגג קובי אלכסנדר את בר המצווה של בנו הבכור, ירדן, במסיבה שנמשכה שלושה ימים וכללה מסיבות, הופעות של להקות ישראליות ואפריקאיות, אלכוהול והרבה חברים שעשו את כל הדרך מישראל ומארה"ב.



אלכסנדר, לשעבר מייסד ומנכ"ל חברת קומברס טכנולוג'י, חשוד בהונאה חשבונאית הקשורה בתארוך מחדש (בקדייטינג) של אופציות והלבנת כספים. הוא נמלט מארה"ב באמצע 2006 זמן קצר לפני שהוגש נגדו כתב אישום פלילי הכולל 35 סעיפים, אולם נעצר כחודשיים לאחר מכן בנמיביה בעקבות צו מעצר בינלאומי שהוציא כנגדו האינטרפול. לפני כחודש, נדחה הדיון בבקשה להסגרתו בארבעה חודשים נוספים.



בין 300 המוזמנים שהגיעו לאפריקה על חשבונו של אלכסנדר היו הפרסומאי יורם באומן, מנכ"ל בית ההשקעות אפסילון שמואל פרנקל ואשתו, מנכ"ל קומברס לשעבר, כרמל ורניה, ואנשי הפרסום רני והילה רהב. גם הרולד פופרביץ', איש עסקים נמיבי בן 92, יבואן כלי הרכב הגדול ביותר בדרום אפריקה, היה בין החוגגים.



את האורחים הלין אלכסנדר במלון הפאר "ספארי", ואת מסיבת בר המצווה ערך במסעדה היוקרתית NICE. אשתו של אלכסנדר, חנה, אירגנה למשתתפים נופש פעיל בדמות טיול ספארי בו צפו האורחים בנמרים וזברות. על בידור האורחים הופקדו סבלימינל והצל, להקת גאזה (אחת הלהקות המקומיות המפורסמות ביותר) ו-20 דוגמניות מקומיות.



האורחים פקדו את בית הכנסת היחיד בוינדהוק, הבירה המטופחת והעשירה של נמיביה, וקראו בקול: "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully