וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הרשמה לתחרות השיווק והפרסום האפקטיווי - Effie Awards; הוגשו 79 קמפיינים מ-24 משרדי פרסום

עדי דברת

23.3.2008 / 13:09

בשנה שעברה הוגשו 52 עבודות מ- 14 משרדי פרסום



כמות שיא של עבודות שנרשמו לשלב הראשון של תחרות השיווק והפרסום האפקטיווי - Effie Awards. לתחרות - המנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום - הוגשו 79 קמפיינים מ-24 משרדי פרסום. זאת, לעומת השנה שעברה בה הוגשו 52 עבודות מ- 14 משרדי פרסום בלבד.



משרד הפרסום שהגיש את מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון שהגיש 17 עבודות. אחריו ברשימת העבודות נמצא משרד הפרסום גיתם BBDO עם 9 עבודות; שלמור אבנון עמיחי עם 8 עבודות; אדלר חומסקי וראובני פרידן עם 7 עבודות כל אחד; באומן בר ריבנאי SAATCHI&SAATCHI ולשכת הפרסום הממשלתית הגישו 5 עבודות כל אחד.



העבודות יתחרו ב-8 קטגוריות. בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון הוגשו 8 עבודות; בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון הוגשו 10 עבודות; בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מתכלים הוגשו 8 עבודות; בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים הוגשו 10 עבודות, מתוכן 4 על ידי גיתם BBDO; בקטגוריית תקשורת, מדיה ומיחשוב הוגשו 13 עבודות; בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית הוגשו 11 עבודות, מתוכן 5 על ידי לשכת הפרסום הממשלתית; בקטגוריית Effie Platinum שבה נבחנים הקמפיינים באפקטיוויות לאורך זמן הוגשו 10 עבודות, מתוכן 4 על ידי מקאן אריקסון.



השנה, נוספה קטגוריית מגזרים, מתוך מטרה לשלב בתחרות מהלכים שיווקיים הפונים לפלחי שוק ממוקדים. בקטגוריה זו הוגשו 9 עבודות, מתוכן שלוש על ידי מקאן אריקסון, והיתר על ידי משרדי פרסום המתמחים בקמפיינים מגזריים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully