וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים צופים ירידה של 5.5% ברווחי חברות ה-S&P 500 בוול סטריט ברבעון הראשון

רויטרס

24.3.2008 / 7:53

תוצאות סקר האנליסטים של רויטרס היו לירידה כפולה לעומת תוצאות הסקר בשבוע שעבר



אסטרטגים ואנליסטים בוול סטריט צופים כי רווחי החברות הנסחרות במדד S&P 500 ברבעון הראשון ירדו ב-5.5% בממוצע לעומת הרבעון המקביל ב-2007. מדובר בירידה כפולה מהתחזית של שבוע שעבר - ירידה של 2.7% - לפי סקר שערכה רויטרס.



התחזית משקפת את העמקת משבר האשראי העולמי, שהביא להורדת תחזיות עבור חברות רבות, בייחוד במגזר הפיננסים. הבנק הפדרלי הוריד את הריבית פעם נוספת החודש, והודיע על מספר צעדים שנועדו להקל על מגזר הפיננסים להעניק הלוואות ולשים קץ למשבר האשראי.



אסטרטגים ואנליסטים אמרו כי חברות השירותים הפיננסיים עשויות לדווח על ירידה של 40% בסך רווחיהן ברבעון הראשון. חברות צריכה עשויות לדווח על ירידה של 10%, לפי הסקר של רויטרס. לעומת זאת, מגזרי האנרגיה והטכנולוגיה דווקא צפויים, לפי הסקר, לעלות ב-29% וב-12% בהתאמה.



גם התחזית עבור הרבעון השני החמירה: אנליסטים צופים כי רווחי חברות S&P 500 ירדו ב-0.9% לעומת הרבעון השני בשנה שעברה. בסקר שנערך בשבוע שעבר עוד צפו אנליסטים עלייה של 0.2%.



מבין 826 החברות הנסחרות בארה"ב המפרסמות במארס תחזיות, 142 פרסמו תחזיות חיוביות, 201 פירסמו תחזיות שליליות, ו-483 פרסמו תחזיות נייטרליות, לפי רויטרס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully