וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן יוצאת לשטח: תשווק בישראל רכב 4x4

דניאל שמיל

24.3.2008 / 8:03

C-Crosser המיוצרת ביפאן, תמכר החל במאי



יבואן פז'ו-סיטרואן, דוד לובינסקי, ישווק בישראל לראשונה רכב 4x4 של סיטרואן, C-Crosser. משלוח ראשון ובו עשר מכוניות יגיע לישראל במאי הקרוב.



מחיר ה-C-Crosser צפוי להיות כ-230 אלף שקל - מעט יותר מהגרסה הבסיסית של מיצובישי אאוטלנדר המקבילה, שמחירה 220 אלף שקל. המכונית, המיוצרת ביפאן, תשווק עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים, הספק מרבי של 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית. C-Crosser תשווק ברמת אבזור גבוהה מאוד, הכוללת ריפודי עור, פנסי קסנון, חלון שמש בגג, בקרת יציבות אלקטרונית, שש כריות אוויר, חיישני נסיעה לאחור מקוריים וחישוקי 18 אינץ'.



אורכה של ה-C-Crosser הוא 466 ס"מ, והיא מכילה שלוש שורות מושבים ושבעה מקומות ישיבה. בישראל היא תתחרה בעיקר במיצובישי אאוטלנדר, יונדאי סנטה פה ושברולט קפטיבה.



בעבר נמנעה סיטרואן מייצור דגמי 4x4, הסותרים את תדמית המותג. ואולם הפופולריות הגואה של פלח השוק הכריעה את הכף. מדי שנה קונים האירופאים מיליון דגמי כביש-שטח - 7% מסך כלי הרכב הנמכרים ביבשת - נתון שאינו מפסיק לצמוח.



מכיוון שקונצרן פז'ו-סיטרואן מתמחה במכוניות הנעה קדמית, נחתם חוזה עם מיצובישי לייצור הדגמים ביפאן, שם מיוצרת C-Crosser לצד מיצובישי אאוטלנדר ופז'ו 4007. המכוניות נבדלות זו מזו לא רק בסמלן, אלא גם בעיצוב החרטום ובכיול המתלים. כ-60 אלף מכוניות מיוצרות בשנה בעבור כל אחד מהמותגים הצרפתיים. היבואן הישראלי, דוד לובינסקי, רוכש את המכוניות ביורו ומייבא אותן מאירופה ולא מיפאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully