וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיוניטי תספק לחברת הטלקום הגדולה בברזיל מערכת אינטגרציה המאפשרת גישה ל-IBM מיינפריים

גיא ימין

10.10.2001 / 21:06

בנוסף הודיעה אטיוניטי כי חברת רייטון השלימה פרויקט ראשוני להטמעת מערכותיה של החברה, לצורך חיבורה לזירת המסחר האלקטרונית אקוסטאר

חברת ה-B2B אטיוניטי , המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות אינטגרציה, הודיעה היום כי חברת הטלקום הגדולה בברזיל, טלמאר (Telemar), בחרה במערכת האינטגרציה שלה לגישה למערכות המיינפריים של IBM שברשותה.

ניתן להעריך במידה קרובה של ודאות כי את החוזה הזה השיגה אטיוניטי בעקבות שיתוף הפעולה עם חברת ויטריה (Vitria). ויטריה מספקת פתרונות בתחום האינטגרציה ללקוחותיה, והיא מפנה אותם לאטיוניטי לקבלת שירותים טכניים ספציפיים, שהיא אינה יכולה לספק.

הנהלת אטיוניטי אמרה לאחרונה כי מערכת יחסים זו הניבה חוזה משמעותי לחברה בדרום אמריקה, כך שייתכן מאוד שמדובר באותו חוזה.

אם כך הדבר, ייתכן מאוד שאטיוניטי כבר הכירה בהכנסות מחוזה זה בתוצאות הרבעון השני. עסקה ממוצעת של אטיוניטי היא בסדר גודל של כ-100 אלף דולר, כך שגם עסקה משמעותית לא צפויה להניב הכנסות בסדר גודל של 7 ספרות.

מנכ"ל אטיוניטי, פול מקיי, אמר בתגובה לידיעה כי טלמאר היא חברת הטלקום הראשונה שמיישמת את פתרונות האינטגרציה של החברה, וכי הוא מקווה שאחרות ילוו אותה. הוא הוסיף כי באטיוניטי מקווים כי עסקה זו תפתח לחברה פתח לשווקים בדרום אמריקה.

הפיתרון של אטיוניטי מאפשר לארגון נגישות למאגרי המידע שלו, וכן למשתמשים רלוונטים כמו ספקים ולקוחות, דרך רשת האינטרנט. בנוסף, מאפשר הפיתרון גישה למערכות המידע של טלמאר גם מצידן של המערכות של ויטריה. המענה שנותן המוצר הוא הפיכת מידע, שמצוי במערכות ישנות או לא מקושרות ואינו נגיש, למידע זמין ללא תכנות נוסף מצד הארגון.

בנוסף, הודיעה החברה היום כי חברת Raytheon, העוסקת בפיתוחים אלקטרוניים לצורכי ביטחון, השלימה פרויקט ראשוני להטמעת מערכות האינטגרציה של אטיוניטי. רייטון החלה בהטמעת חבילת השירותים של אטיוניטי לזירת המסחר האלקטרונית - אקוסטאר. הפיתרון של אטיוניטי נועד לאפשר גישה למערכות המידע הארגוניות ללא פגיעה בתפקודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully