וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MRV מצפה להכנסות של למעלה מ-50 מ' ד' ברבעון השלישי; המניה מזנקת בתגובה ביותר מ-25%

גיא ימין

10.10.2001 / 19:31

החברה העריכה במהלך חודש יולי כי ההכנסות הרבעוניות יסתכמו ב-46 עד 50 מ' ד'; ההכנסות לא כוללות את הפעילות של לומיננט, שמתמזגת עם MRV

חברת MRV (אם.אר.וי) , המייצרת רכיבים אופטיים ותשתיות רשת ונסחרת בנאסד"ק, הודיעה היום כי היא מצפה להכנסות של למעלה מ-50 מיליון דולר ברבעון השלישי. זאת לעומת תחזית קודמת של החברה מחודש יולי, שצפתה הכנסות בטווח של 46-50 מיליון דולר. החברה פירסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני של 2001.

תוצאות אלה אינן משקפות את פעילותה של החברה הבת לומיננט , שהודעה על התמזגותה עם MRV התקבלה לא מכבר. ביום שני האחרון פירסמה MRV את תנאי ההמרה במיזוג, לפיהן כל מחזיק במניות לומיננט, המייצרת רכיבים אופטיים, יקבל חצי מניה של MRV.

הכנסותיה של MRV ללא פעילותה של לומיננט הסתכמו ב-49.5 מיליון דולר ברבעון השני, מעבר לתחזיות האנליסטים להכנסות של 46.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של 3 סנט למניה, תחת הערכות מוקדמות להפסד של 4 סנט למניה.

בעקבות ההודעה מזנקת מניית MRV ב-26.1% למחיר של 3.5 דולרים, המשקף לה שווי של כ-270 מיליון דולר. ספק אם העליות היום מנחמות את מי שהחזיק במניה לאורך השנה האחרונה, שכן רק בסוף חודש אוקטובר 2000 היא עוד נסחרה סביב ה-52 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully