וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח מתונה לפאנדטק: ההכנסות יהיו נמוכות במקצת מהתחזיות

שלומי גולובינסקי

11.10.2001 / 8:53

האזהרה - בעקבות הפיגוע בארה"ב; פאנדטק צופה הכנסות של 10.2-11 מיליון דולר מול תחזיות של 11-12 מיליון דולר; ההפסד הנקי צפוי להסתכם ב-3.6-5 מיליון דולר

אל שלל החברות הישראליות שפירסמו אזהרת רווח לקראת פרסום דו"חות הרבעון השלישי מצטרפת הבוקר חברת פאנדטק הישראלית, שבעלת המניות הגדולה ביותר בה היא כלל תעשיות המחזיקה ב-27.5% ממניותיה.

פאנדטק, העוסקת בפיתוח מערכות סליקה אלקטרוניות, מזהירה כי הכנסות הרבעון השלישי של השנה ינועו בטווח של 10.5-11.2 מיליון דולר, ירידה די מתונה ביחס לתחזיות המקודמות שדיברו על הכנסות של 11-12 מיליון דולר. הסיבה לאזהרת הרווח נעוצה כמובן בפיגועי הטרור בארה"ב ב-11 בספטמבר.

אבל אם נראה כי אזהרת הרווח של פאנטק מתונה למדי, הרי שבשורה התחתונה צפויה המכה האמיתית. פאנדטק צופה להפסד של 25 סנט עד 35 סנט ברבעון השלישי של השנה, לעומת תחזיות מוקדמות להפסד של 12 סנט למניה. ההפסד בסנטים שקול להפסד של 3.6-5 מיליון דולר ברבעון השלישי. את הגידול בהפסדים תולים בחברה בגידול בהוצאות פיתוח תוכנה, והכנסות נמוכות מהצפוי.

ברבעון השני של השנה דיווחה פאנדטק על הכנסות של 11.1 מיליון דולר ועל הפסד של 20 סנט למניה לפני הוצאות חד פעמיות, ו-49 סנט למניה אחרי הוצאות חד פעמיות בגין צמצום בכוח אדם. גם לקראת הרבעון השני פירסמה החברה אזהרת רווח.

ולמרות הכל, ראובן בן מנחם, יו"ר ומנכ"ל החברה, מרוצה: "אני שמח שבמהלך הרבעון השלישי הוספנו 6 בנקים חדשים לרשימת הלקוחות שלנו, וסגרנו בסך הכל 18 חוזים. מדובר בהתקדמות יפה ביחס לאירועים שקרו במהלך חודש ספטמבר, והתקרבו מאוד לתחזיות המוקדמות שלנו ".

מניות פאנטדק נסחרות כיום לפי שווי של 69 מיליון דולר ובמחיר של 4.85 דולר למניה, די קרוב למחיר השפל של השנה האחרונה, 4.5 דולר למניה, ורחוק משיא של 23 דולר בו נסחרו המניות בחודש דצמבר האחרון. נכון לסוף הרבעון השני של השנה נחו בקופת החברה כ-13 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully