וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים: למותגים בריטיים יש סטייל

זוהר בלומנקרנץ

24.3.2008 / 12:02

הישראלים תופסים מותגים בריטיים כאמינים, מעל לכל תכונה אחרת. המותג הבריטי המוכר ביותר הוא מרקס אנד ספנסר ואחריו רולס רויס

מה חושבים הישראלים על הבריטים? לפי תוצאות סקר שפרסמה אתמול חברת התעופה בריטיש איירוויס בישראל, הישראלים מאמינים כי תרומתם הגדולה ביותר של הבריטים היא בתחום הספורט; מותגים בריטיים נתפסים כאמינים, מעל לכל תכונה אחרת; והמותג הבריטי המוכר ביותר הוא מרקס אנד ספנסר.

הסקר נערך לנוכח התחרות המחריפה בקו מנתב"ג ללונדון, עם הצטרפותן של שתי חברות תעופה בריטיות חדשות לטיסות לוח אביב קיץ החדש: תומפסון פליי ובריטיש מידלנד (bmi) יטוסו בקו בעונה הקרובה, בנוסף לבריטיש איירוויס ואל על. מתוצאות הסקר עלה כי התחום הישראלים סבורים כי התחום שבו יש לבריטים תרומה ייחודית הוא התרבות והבידור. 38% חושבים שהבריטים צריכים להתגאות בתרומתם לספורט, 36% חושבים שהבריטים צריכים להתגאות בתרומתם לתיאטרון, 34% - בתרומתם למוסיקה, 31% - לאמנות ולספרות, 23% - לכלכלה, ו-17% - למדע ולטכנולוגיה.

עוד נמצא כי הישראלים מייחסים למותגים הבריטים ערכים בולטים של אמינות, איכות ועמידות, סטייל וטעם טוב. יחד עם זאת, רק 25% מהנסקרים ידעו לנקוב בשמות מותגים בריטיים מוכרים. בין המותגים שהוזכרו נמנו מרקס אנד ספנסר במקום הראשון, עם 36%; רולס רויס במקום השני עם 18%; רובר במקום השלישי עם 17%, ובריטיש איירוויס במקום הרביעי עם 10%. מותגים בריטיים נוספים שהזכירו הנסקרים היו יגואר, בוטס, ביטלס, נקסט, סי אנד איי והרודס. הסקר נערך בקרב 500 אנשים בגילאי 18 ומעלה בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully