וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה ג'טאייר פליי חנכה היום קו תעופה סדיר חדש מבלגיה לישראל וממנה

זוהר בלומנקרנץ

24.3.2008 / 12:32

הכרטיסים לבלגיה נמכרים במחיר של החל מ-99 יורו לכרטיס בכיוון אחד, כולל מסים והיטלים



השמיים נפתחו לתחרות מבלגיה: חברת התעופה ג'טאייר פליי (JetairFly) חנכה היום קו תעופה סדיר חדש מבלגיה לישראל וממנה. חברת ה-Low Cost נמנית על קבוצות טואי (TUI) וטיסת הבכורה נחתה בשעה 23.45 בלילה בנתב"ג מליאז'.



במפגש עיתונאים הבוקר במלון דן בתל אביב, מסר יו"ר הולידיי טראוול, מוני בר, המייצג את התאגיד וחברת התעופה בישראל, כי "הכרטיסים לבלגיה נמכרים במחיר של החל מ-99 יורו לכרטיס בכיוון אחד, כולל מסים והיטלים. מחיר טיסה בקו ישראל-בלגיה, כולל כל ההוצאות, צפוי להיות זול באופן ניכר ממחירי טיסה במסלול זה עם חברות תעופה אחרות".



הטיסות יבוצעו פעמיים בשבוע - בימי שני וחמישי, במטוסי בואינג מדגם 737-800 עם כ-200 מושבים בכל טיסה. רכישת הכרטיסים תתבצע על ידי הסוכנים והן על ידי רוכשים יחידים, ותיערך באתר חברת התעופה באינטרנט.



לדברי מוני בר, "שיטת המכירה של כרטיסי הטיסה בג'טאייר פליי לא מטילה כל מגבלות של זמן שהייה מינימלי על הנוסע - בניגוד לשיטה הקיימת בחברות התעופה האחרות. גם איש עסקים שמעוניין לנסוע לבלגיה, למספר ימים מועט, יוכל ליהנות מהמחירים הנמוכים".



במקביל להשקת קו הטיסות, השיקה מפעילת התיירות ג'ט אייר, חברה בת לג'טאייר פליי, חוברת לשיווק יעדי תיירות בישראל המיועדת לקהל הבלגי ובה היצע גדול של חדרי מלון ושירותי קרקע בישראל, אותם יוכלו לרכוש הנוסעים לבלגיה, במקביל לרכישת כרטיסי הטיסה.



פתיחת השמיים לתחרות בקווים מבלגיה לישראל וממנה, הם תוצאה של הסכם תעופה חדש אשר נחתם באחרונה בין שתי המדינות. ההסכם מאפשר כניסה של חברת תעופה סדירה נוספת, באופן הדדי, בקווים מבלגיה לישראל וממנה. עד כה נהנו בריסל איירליינס, מצד בלגיה וחברת אל על מצד ישראל, מבלעדיות בקווי התעופה.



ג'ט אייר מיוצגת בישראל על ידי הולידי טראוול שינה שותפות (50%-50%) של תאגיד התיירות הבינלאומי טואי וקבוצת בר ליין, בבעלות מוני בר, הכוללת בתוכה את חברת באדג'ט השכרת רכב וחברות נוספות בתחום התיירות.



חברת ג'טאייר פליי, טסה ל-66 יעדים לאומיים ובינלאומיים. תאגיד טואי השיק ב-16 החודשים האחרונים עוד שתי חברות תעופה השייכות לו - חברת התעופה הגרמנית הפאג פליי, הטסה למגוון יעדים בגרמניה ותומסון פליי הבריטית, הטסה ללונדון ומנצ'סטר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully